Sponsored links:
Live news TV channels (non English language).
Channel NameInformation
.Afghanistan
Ariana News (Persian)
Ariana TV, shortened as ATN, is a privatly owned television network based in Kabul, Afghanistan. It was launched in 2005. Ariana TV is owned by an Afghan-American called Ehsan Bayat, who also owns AWCC. The mission of Ariana News is to bring Afghan News To the World.
.Afghanistan
TOLO news (Pashto)
TOLO News is a news and current affairs TV channel, launched in 2010. The headquarter of TOLO News is based in Kabul. The channel provides up to date news, both domestic and international, across broadcast, the web, and social media.
.Albania
Ora News (Albanian)
Ora News is a News TV station based in Tirana, the Capital of Albania. It not only broadcast News, but also other Informative programming and Talk Shows.
.Algeria
Al Magharibia TV 2 (Arabic)
Al Magharibia satellite channel brings talk shows and news works in the light of political, economic and social issues of concern to citizens in the Maghreb region. The channel was launched in 2011 and is based in London.
.Argentina
C5N (Spanish)
C5N is a 24/7 News TV channel. The channel was founded by entrepeneur and journalist Daniel Hadad in 2007. The headquarter of C5N is located in Buenos Aires.
.Argentina
TN24Horas (Spanish)
TN24Horas or Todo Noticias is a News channel based in Buenos Aires. It was founded in 1993 and owned by the Grupo Clarin. The channel offers a variety of programs including, politics, economics, shows, society and technology.
.Austria
OE24 (German)
OE24 is a news portal. The channel started in broadcasting 2006. The headquarter is based in Vienna.
.Bangladesh
ATN News (Bengali)
ATN News is a News TV channel. The channel was launched in 2010 and is ownde by the Multimedia Company. The headquarter is located in Dhaka.
.Bangladesh
Channel 24 (Bengali)
Channel 24 is a News TV channel, part of Times Media Ltd. It is based in Tejgaon (a Thana of Dhaka District in the Division of Dhaka).
NEW!:
.Bangladesh
Ekattor TV (Bengali)
Ekattor TV is a Bangladeshi news television channel. The channel went on air in 2012.The channel is headquartered in Baridhara, Dhaka. The channel Slogan is "Sangbad Noy Sanjog".
.Bangladesh
News 24 (Bengali)
News24 is a Bengali language satellite TV channel. The channel is based in Bangladesh, located in Bashundhara Residential Area, Baridhara, Dhaka. The channel started operation in 2016.
.Bangladesh
Somoy News (Bengali)
Somoy TV is 24-hour news oriented television channel. It began broadcasting in 2011. Somoy Television aims to bring a positive change in Bangladesh through valuable, balanced and accurate news and information.
.Bosnia-Herz.
Al Jazeera Balkans (Bosnian)
Al Jazeera Balkans ia a 24-hour Bosnian-language channel. Using a regional network of correspondents, as well as a global network of correspondent offices Al Jazeera network, Al Jazeera Balkans brings both regional and global news, and reports on the region to viewers around the world.
.Colombia
NTN 24 (Spanish)
NTN 24 or Nuestra Tele Noticias 24 Horas is an international News station from Latin America. NTN 24 is based in Bogota. The channel was founded in 2008 and is owned by RCN Television. More than 40 correspondents in major cities worldwide are working for NTN.
.Colombia
Tele Medellin (Spanish)
Tele Medellin is a local TV channel from Medellin. It's a nonprofit partnership between public bodies of the municipal order and it was created on August 13, 1996.
.Dom. Rep.
CDN Canal 67 (Spanish)
CDN 67 (Cadena de Noticias) is a television broadcaster owned by El Caribe, a daily newspaper. CDN is based in Santo Domingo, the capital and largest city in the Dominican Republic.
.Egypt
CBC Extra News (Arabic)
CBC Extra is a channel that is specializing in live coverage of events and current affairs. For lovers of Arab and international developments, the channel is keen to cover the most important Arab and international issues, especially issues affecting the Egyptian affairs from near or far.
NEW!:
.Egypt
Dream TV (Arabic)
Dream TV a satellite television channel. The headquarter is based of Media Production City. The channel was founded in 2001. Dream TV provides cultural programming, news analysis, and a is platform for talk shows.
.Egypt
ON Live HD (Arabic)
ONTV-Live is a pan-Arab news TV channel. The channel was launched by Hawa Ltd. In 2011 and is a sister network of ONTV. It is offering the latest news on a daily basis. The news covers all that is happening on the scene of the Egyptian and Arab events and scenes in all political issues, social, economic and cultural sports. The headquarters is located in Cairo.
.France
Africa 24 TV (French)
In 2010, AFRICA 24 officially became the first global news channel on Africa and especially the most-watched satellite channel in Francophone Africa.
.France
BFM Business (French)
BFM Business, is a Business and Economics News channel based in Paris. It was launched in 2010.
.France
BFM TV (French)
BFM TV is an International news TV channel. BFM was launched in 2005 and its headquarter is based in Paris. It is the most-watched news network of France.
.France
France 24 (French)
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. The channel is owned by the French Government and was launched in 2006. This channel is aiming for a Francophonic audience.
.France
France 24 (Arabic)
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. The channel is owned by the French Government and was launched in 2006. France 24 Arabic is aiming for the Arabic community.
.France
France Info (French)
France Info is a news and general interest TV channel. France Info was founded in 1987 by Radio France. The headquarter is based in the capital of France, Paris.
.Germany
ARD Tagesschau (German)
ARD (Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland is a Consortium of public broadcasters in Germany. It's a joint organization of Germany's regional public-service broadcasters. It was founded in 1950. The Tagesschau offer News journals.
.Greece
Skai (Greek)
Skai TV is a Greek TV station, based in Pireus, Athens. It is part of the Skai Group, that is one of the largest media groups in Greece. Skai TV airs a diverse programming mix with a focus on entertainment and information. Programming includes comedies, dramas, current affairs shows, documentaries and sports.
.Hong Kong
ONTV (Chinese)
ONTV is a breaking News TV channel owned by the Oriental Press Group, based in Hong Kong. The channel provides the global Chinese community with the promptest, the richest and the most in-depth news content.
NEW!:
.India
10 TV (Telugu)
10 TV is a Telugu News Channel presenting Telangana news, Andhra Pradesh News, Weather Reports, sports, entertainment and more. The channel started broadcasting in 2013. The headquarter is based in Hyderabad, Telangana.
.India
6 TV Telugu (Telugu)
6 TV is a 24x7 News & Current Affairs Channel in the Telugu language. The headquarters of TV 6 is located in Hyderabad ,Telangana ,India. 6 TV offers breaking news, live reports, exclusive interviews, sports, weather, entertainment, business updates and current affairs.
.India
ABN Telugu (Telugu)
ABN Andhrajyothy, is a 24/7 news channel dedicated to live reports, exclusive interviews, breaking news, sport, weather, entertainment, business updates and current affairs. Its headquarters is in Jubliee Hills, Hyderabad,Telangana ,India..
.India
ABP News (Hindi)
This is a Hindi news channel based in Mumbai. The broadcast area is India as well as International. It was founded in 1998 (former Star News).
.India
DD News (Hindi)
DD News or Doordarshan News is a News TV channel. The News channel is controlled by the Ministry of Communications and Information Technology. The TV channel DD News was launched in 2003. The programs are in Hindi and the English language.
.India
HMTV News (Telugu)
HMTV is a leading Telugu News Channel that bringso you all the latest news from around the world through breaking news. Yhe chammel was founded in 2009 and is based in Hyderabad.
.India
iNews Live (Telugu)
iNews Live is a Telugu News TV channel part of the Integrated Broadcasting Company. The channel is based in Hyderabad, the capital of the southern Indian state of Andhra Pradesh.
.India
Media One (Malayalam)
Media One is an Indian infotainment TV channel is owned by the Madhyamam Daily. It started broadcasting in 2011. The channel is based in Velliparamba, Kozhikode.
.India
NDTV India (Hindi)
NDTV or New Delhi Television Limited is a commercial Hindi TV channel that was launched in 2003. It provides both National as International News.
.India
News 7 (Tamil)
News 7 Tamil is a Tamil Infotainment TV channel providing a wide array of stories ranging from domestic politics, to international affairs, human interest, business, sport, entertainment, culture, and lifestyle.
.India
News State TV (Hindi)
News State is a 24-hour national Hindi news channel focusing on delivering pure news content to the Indian masses. It covers and reports news on politics, sport, defence, entertainment and international affairs. It started broadcasting news from 14 February 2013.
.India
Puthiya Thalaimurai TV (Tamil)
Puthiya Thalaimurai TV is a Tamil news channel. The channel was founded in 2011. The headquarter is based in Chennai, Tamil Nadu and is owned by the SRM Group of Companies. It broadcasts news, discussion, documentary and infotainment programmes.
.India
Sandesh News (Gujarati)
Sandesh News TV (Gujarati Languane) was launched in 2013. The headquarter is based in Ahmedabad. Sandesh News TV is an offspring of the Sandesh Newspaper.
.India
Suvarna News TV (Kannada)
Suvarna News TV is a Kannada News Channel. It started under the group of Asianet News Network. Asianet News Network is a Jupiter Venture. The TV channel was launched in 2008.
.India
TV5 News (Kannada)
TV5 News is a 24 hours Kannada language News Channel from the State of Andhra Pradesh. It was formed by Shreya Broadcasting PVT and was launched in 2007.
.Indonesia
Metro News TV (Indonesian)
Metro TV was launched in 2000. It is a privatly owned (It is a subsidiary of the Media Group) Indonesian TV channel and is based in Jakarta. It provides 24/7 news.
.Iran
Al-Alam (Persian)
Al-Alam is an Arabic news channel and is owned by the state-owned media corporation Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). Al-Alam has news bureaus in Tehran, Beirut and Baghdad.
.Iran
IRIN News (Persian)
Khabar TV is a News channel of the Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). The channel offer Iranian news as well as International News, but also news related documentaries. The news topics have a wide range from Political to economic and social. But also Scientific, cultural and sports news programs are offered.
.Iraq
Al Sharqiya News (Arabic)
Al Sharqiya News ("The Eastern One") is a privately held TV station. The station was launched in 2004. Al Sharqiya offers 24/7 news.
.Iraq
Iraqi Media Net (Arabic)
Iraqi Media Net or Al Iraqiya is a National TV channel. It was launched in 2003 and it offer News and Political programming. Sroll to the bottom of the page in order to watch the live stream.
.Israel
Channel 10 (Hebrew)
Channel 10 is one of two Commercial Broadcast Channels in Israel. It began broadcasting in 2008. The channel offers original drama series, entertainment shows, news shows, lifestyle programs and foreign programs.
.Italy
A3 News (Italian)
Antenna 3 is a regional television channel of Veneto owned by TV Vision. It transmits local news, produces entertainment programs, sports and, above all, political talk shows. The channel was founded in 1978.
.Italy
Rai News 24 (Italian)
Rai News 24 is an Italian (State owned) 24-hour all-news television channel. It was founded in 1999. It offers mainly International News, economical News and Business news.
.Japan
ANN News (Japanese)
TV Asahi ANN News provides recorded news. The TV station was founded in 1957. Its headquarters is based in Roppongi, Minato, Tokyo.
.Korea, North
KCTV (Korean)
KCTV (Korean Central Television) is a state television broadcaster, located in the capital city, Pyongyang. The channel was launched in 1993. Recorded news bulletins of KCTV are made available by SPTV.
.Korea, South
Yonhap News TV (Korean)
Yonhap News TV is the largest news agency of Korea. It was founded in 1980. Yonhap also publishes newspapers. The headquarter of Yonhap News TV is located in Seoul.
.Kurdistan-Iraq
Gali Kurdistan Sat (Kurdish)
Gali Kurdistan Sat is a News and current affairs TV channel based in Sulaymaniyah, the Capital of Sulaymaniyah Governorate. Gali Kurdistan Sat is the official spokesman of patriotic union of the Kurdistan party. It is the first Kurdish News Channel.
.Kurdistan-Iraq
K24 (Kurdish)
K24 is a News TV channel offering free and rapid access to unbiased information. Their team of journalists and technicians at K24 will strive for the highest possible standards. The goal of K24 is to become the benchmark for a new journalism throughout the region.
.Lebanon
Al Manar (Arabic)
Al-Manar is a Lebanese satellite television station based in Beirut. The channel was founded in 1991. It has an offering high production news, commentary, and entertainment. The slogan of the TV channel is: A Flame that will not be Extinguished.
.Lebanon
Al Mayadeen (Arabic)
Al mayadeen was founded in 2012. The channel aims at reducing the influence of the Al Jazeera and Al Arabiya. It covers the news with daily news reports and many distinct programs.
.Libya
Tanasuh TV (Arabic)
Tanasuh TV is an Islamic TV channel. The channel strives to Contribute to the preservation of the Libyan identity, keeping national security. The message of the channel is to call for the religion of Allah and advice to the Muslims and his law arbitration, and participate in the reform of the Libyan society, especially public and the Muslim community.
.Malaysia
Malaysia 1 News (Malay)
This is a 24/7 (national and international) news channel. It also offers live broadcasts from the Malaysian Parliament.
.Morocco
SNRT (French)
SNRT (Société nationale de radiodiffusion et de télévision) is the public broadcaster of Morocco. On their website SNRT offers recorded news.
.Nepal
Kantipur TV (Nepali)
Kantipur Television or KTV is Nepal's leading private television station. The TV channel was launched in 2003, KTV today is Nepal's leading television station. KTV is part of the Kantipur Media Group comprising of publication, television, radio and internet. All the four media excel in their area and complement each other in news and programming.
.Nepal
News 24 (Nepali)
News 24 is the main nationwide news channel in Nepal. The headquarters of News 24 is based in Kathmandu. The channel offers a wide variety of news. Besides the world news it focusses on the categories: Business, Science, Entertainment, Health and Sports.
.Netherlands
NOS Journaal (Dutch)
NOS Journaal is the news program of the NOS (Nederlandse Omroep Stichting). The NOS is a public broadcasting company. It airs the news 24/7 365!
.Nicaragua
Canal 15 (Spanish)
Canal 15 is a 24/7 News TV channel based in Managua, the Capital of Nicaragua. The channel was founded in 1998.
.Nicaragua
Canal 2 (Spanish)
Televicentro (Canal 2) is a nationwide terrestrial television channel from Nicaragua owned by Televicentro de Nicaragua, S.A. The channel was founded in 1965.
.Pakistan
Aaj News (Urdu)
Aaj news is a 24/7 news TV channel. It started broadcasting in 2005. The headquarter is based in Karachi. Aaj News provides news coverage from around the world in collaboration with their partner news sources in more than 100 countries.
.Pakistan
Al Mashriq TV (Urdu)
Al Mashriq TV is a news TV channel in Urdu language. The channel started broadcasting in 2016. Mashriq TV is one of the leading news channels of Pakistan.
.Pakistan
Dawn News (Urdu)
Dawn News is a 24/7 Urdu news channel. The channel is based in Karachi and is a subsidiary of Pakistan Herald Publications Limited (PHPL), Pakistan's largest English-language media group.
.Pakistan
DIN News (Urdu)
Din News HD is a 24-hour news channel. DIN News is a private channel based in Lahore. It started its broadcasting in 2005. The channel is owned Din Media Group.
.Pakistan
Express News (Urdu)
Express News is a 24/7 News TV channel. It was founded in 2008. The headquarter is based in Lahore, Punjab, Pakistan.
.Pakistan
Geo News (Urdu)
Geo News is a Karachi-based news channel, owned and operated by Jang Group. The channel started its broadcasting in November 2005.
.Pakistan
Minhaj TV (Urdu)
Minhaj TV is a satellite television station from Lahore, Pakistan. The channel provides news and Islamic Religious shows as a service of Minhaj-ul-Quran International.
.Pakistan
Neo News (Urdu)
Neo News is a News TV channel founded in 2015. It's headquarter is based in Lahore, Punjab.
.Pakistan
Samaa TV (Urdu)
Samaa TV privatly owned satellite News and current affairs TV channel. The channel provides news bulletins, political talk shows and a wide range of programs including sports, social issues and infotainment.
.Pakistan
WAQT News (Urdu)
WAQT News is a News TV channel based in Lahore. It was launched in 2007. WAQT News is member of the Nawa-i-Waqt group (media group founded by Hameed Nizami).
.Philippines
ABS-CBN TV Patrol (Filipino)
ABS-CBN TV Patrol is a news and current affairs TV channel based in Quezon City, Philippines. ANS-CBN channel was founded in 1967 and the spinoff TV Patrol was launched in 1987.
.Qatar
Al Jazeera (Arabic)
Al Jazeera (The Island) is a Qatari broadcaster owned by the Al Jazeera Media Network. It is headquartered in Doha, Qatar. Al jazeera is an Arabic news and current affairs satellite TV channel.
.Romania
B1 TV (Romanian)
B1 TV's main purpose is to inform its viewers about the overall context of the Romanian society. B1 TV also covers the most important events that are happening every day in the world.
.Russia
RT Arabic (Arabic)
RT Arabic is a global multilingual television news network based in Russia. The channel began broadcasting in 2007. The programming includes news, politics, economics, cultural, sports and tours in the press. RT Arabic is targeting on the global Arabic people. RT offers unique insight into many aspects of Russian history, culture and opinion. RT's special projects are specifically tailored to bring a Russian perspective to an international audience.
.Russia
Russia 24 (Russian)
Rissia 24 is formerly known as Vesti. The news channel which covers national and international news, is owned and operated by VGTRK, the All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company.
.Saudi Arabia
Alhurra (Arabic)
Alhurra (Arabic for The Free One) is a news TV channel and is operated by the non-profit corporation "The Middle East Broadcasting Networks, Inc." (MBN). MBN is financed by the U.S. Government through a grant from the Broadcasting Board of Governors (BBG), an independent federal agency.
.Saudi Arabia
Saudi 1 - KSA1 (Arabic)
Saudi TV Channel 1 (KSA 1) is a news and entertainment TV channel. It is based in Riyadh. It offers cultural, political, and economic issues and it showings religious programmes and Islamic rituals.
.Slovakia
TA3 (Slovak)
TA3 is a privat news TV channel. The channel first broadcasted in 2001. The headquarter is based in Bratislava.
.Spain
Canal 24H (Spanish)
Canal 24H or 24 Horas is a 24-Hour News channel. The channel is based in Madrid and was founded in 1997.
.Spain
RT Noticias (Spanish)
RT Noticia offers spanish spoken news TV. In 2009 RT started broadcasting in Spanish. RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Russia. RT is the first all-digital Russian TV network. RT offers unique insight into many aspects of Russian history, culture and opinion. RT's special projects are specifically tailored to bring a Russian perspective to an international audience.
.Syria
RTV S News (Arabic)
RTV Sat is owned and controlled by the Syrian Arab Television and Radio Broadcasting Commission (SATRBC) which connected to the Ministry of Information. It is a 24/7 news channel.
.Syria
RTV Sat (Arabic)
RTV Sat is owned and controlled by the Syrian Arab Television and Radio Broadcasting Commission (SATRBC) which connected to the Ministry of Information. It offers news and informative programs.
.Taiwan
CTS TV (Chinese)
CTS TV is a broadcasting and media company. The channel was founded in 1971 by the Ministry of Education, the Ministry of Defence. It broadcasts news, entertainment, public welfare programs and teaching programs.
.Taiwan
FTV Formosa TV (Chinese)
Formosa TV is a television station based in Taipei, Taiwan. It started broadcasting in 1997. The TV station is owned and operated by the Democratic Progressive Party. Many of its programs use Taiwanese Hokkien.
.Thailand
ASTV News1 (Thai)
ASTV (Asia Satellite TV is a free-to-air satellite TV network. The TV channel is based in Bangkok. The channel mainly provides news shows. It is operated by Manager Media Group (Phuchatkan Rai Wan), the major news source in Thailand.
.Thailand
Nation Channel (Thai)
Nation Channel (owned by the Nation Multimedia Group) is a National News TV Station, that broadcasts 24 hours a day. It is located in Bangkok. It covers political, economic, social and cultural news.
.Thailand
Spring News (Thai)
Spring News is a news TV channel. The headquarter is based in Bangkok.
.Turkey
24 TV Live (Turkish)
24 TV Live (Yirmidort TV) is a general satellite TV channel based in Istanbuk. The channel offers news and documentaries. The channel is part of STAR Media Publishing Inc.
.Turkey
Tele 1 (Turkish)
TELE 1 is well-known to be the voice and conscience of the whole country. Tele 1 was founded in 2016. The headquarter is based in Sariyer.
.Turkey
TGRT Haber (Turkish)
TGRT Haber is a Turkish news TV channel which was established in 2004. Its headquarters is based in Istanbul. TRT Haber offers a variety of news related programs including world news and Turkish news.
.Turkey
TV Net (Turkish)
TV Net is a news channel. It was founded in 2005 and started broadcasting under the name ATR. In 2007 it changed its name to TV Net. The channel is based in Istanbul.
.Ukraine
112 Ukraine (Ukrainian)
112 Ukraine TV is an information-educational channel, which began broadcasting on November 28, 2013. The channel provides Top News of politics, economy, information about the situation in the zone of the ATO. Exclusive interviews and comments of politicians, public and cultural figures, economists, political scientists, and the Ukrainian military. Local Events and exclusive reports from the scene of journalists channel 112 Ukraine.
.Ukraine
24 TV (Ukrainian)
24 TV is the first 24/7 News TV channel from the Ukraine. The channel was founded in 2006. It claims to present an objective and unbiased presentation of news, interesting and useful information for the viewer of the day. 24 TV delivers news in 30-minute blocks of information: recent developments in the political arena, Ukraine and the world economic news, sport, showbiz, technology, auto, tourism. In addition, the viewer is informed about the weather, exchange rates and press reviews.
.Ukraine
Espreso TV (Ukrainian)
Espreso TV is a privatly owned TV channel from Kiev, Ukraine. It was founded in 2013. It mainly broadcasts the most current and most relevant news to people in Ukraine, to Ukrainians living abroad, and to all others interested in what is happening in Ukraine. Espreso TV aims to unite those who care about democratization of Ukraine and is dedicated to accurate and objective reporting of political, social, and cultural life in Ukraine.
.Ukraine
Hromadske TV (Ukrainian)
Hromadske.tv is a civil initiative, a joint project of Ukrainian journalists to create a social media media task. It provides objective and unbiased information about important social and political, economic, cultural and the social processes.
.Ukraine
News One (Ukrainian)
News One is a completely new approach to the news. Every hour the channel has interesting guests, including correspondents from different cities of Ukraine. It also offers, current news and operative shooting of the places most resonant events.
.Ukraine
UA TV (Ukrainian)
UA|TV - Inomovlennya of Ukraine. UATV is the Ukrainian state foreign language broadcaster providing international audiences with news from Ukraine in a range of languages.
.Un. Kingdom
BBC Arabic (Arabic)
BBC Arabic is a News TV channel in Arabic language operated by the British Broadcasting Corporation. It started broadcasting in 2008. The headquarter is located in London, UK.
.Un. Kingdom
BBC Persian (Persian)
BBC Persian is a UK News TV channel focusing on the Middle East. It was founded in 2009. The channel is funded by the Foreign and Commonwealth Office. Programmes cover a variety of subjects including current affairs, documentaries, culture, science, business and the arts.
.Un. Kingdom
Sky News Arabia (Arabic)
Sky News Arabia (founded in 2012) is an Arabic News and current affair TV channel. Its headquarters is based in Abu Dhabi. The News channel provides independent News coverage.
.Venezuela
Telesur TV (Spanish)
Telesur TV is a pan-Latin American terrestrial and satellite television network. Telesur TV was launched with the objective of providing information to promote the integration of Latin America. Its headquarters are in Caracas. It offers news, sports and informative programming.
.Venezuela
VPI TV (Spanish)
VPI TV is a news and media company that was founded in 2016. The channel reports about the current affair and is not operated by the government.
.Yemen
Suhail TV (Arabic)
Suhail TV is a satellite television channel owned and operated by Yemeni Congregation for Reform (Al-Islah), an opposition party in Yemen. The channel was launched in 2010. The Channels main office is located in Sana'a and its correspondents are located in all Yemeni provinces.
Sponsored links
About wwiTV Add TV channel Twitter Google Plus Facebook Privacy Policy Cookies DMCA / Copyright Policy
Copyright © 1998-2017 World Wide Internet TV