World Wide Internet TV
World Wide Internet TVNew TV channels Most viewed now Top rated TV Countries:Business news Educational Entertainment Government Kids Lifestyle Movies News (live) News (vod) Religious Shopping Webcam streams
sponsored links:


World News (Live)
CountryChannel nameLInformation
Afghanistan .Ariana TV
>
Ariana TV, shortened as ATN, is a privatly owned television network based in Kabul, Afghanistan. It was launched in 2005. Ariana TV is owned by an Afghan-American called Ehsan Bayat, who also owns AWCC. Ariana focuses on informative, cultural and entertainment programming.
Afghanistan .TOLO news
>
TOLO News is a news and current affairs TV channel, launched in 2010. It provides up to date news, both domestic and international, across broadcast, the web, and social media.
Albania .ABC Albania
>
ABC or Albanian Broadcasting Company is a 24/7 World News TV channel. ABC claims to collect facts and observe every detail. The channel provides news, events, opinions, analysis, documentaries, politics, chronicle, economy, sports, personal stories and even more.
Albania .News 24
>
News 24 is a 24/7 news TV channel. The channel was founded in 2002 by the Italian journalist Carlo Bollino and funded with a generous contribution from the Foundation "Soros. The channel is owned by the Focus Group.
Albania .Ora News
>
Ora News is a News TV station based in Tirana, the Capital of Albania. It not only broadcast News, but also other Informative programming and Talk Shows.
Albania .UTV News
>
UTV News is a news TV channel.
Algeria .Numidia News
>
News TV channel.
Argentina .C5N
>
News TV channel.
Argentina .Canal 13
>
Channel 13 or El Trece is a television station located in of Buenos Aires, Argentina. El Trece offers programming from different genres into their programs, main formats are entertainment , fiction and journalism.
Argentina .TN24Horas
>
TN24Horas or Todo Noticias is a News channel based in Buenos Aires. It was founded in 1993 and owned by the Grupo Clarin.
Armenia .1 TV
>
1 TV is the Armenian Public TV, based in Yerevan.
Armenia .A1 Plus
>
A1 Plus is a privatly owned commercial TV channel based in Yerevan. It provides News from Armenia, Reportages on the most important daily news in armenian, Comments, Interviews and Documentaries.
Azerbaijan .Lider TV
>
Lider TV, is a privatly owned television channel in Azerbaijan. It was founded on 1 September 2000. It offers varied programs inluding news and TV series.
Bangladesh .Channel 24
>
Channel 24 is a News TV channel, part of Times Media Ltd. It is based in Tejgaon (a Thana of Dhaka District in the Division of Dhaka).
Bangladesh .Independent TV
>
Independent Television is a privatly owned 24-hour news channel. It is owned by one of Bangladesh's largest conglomerate Beximco. It is headquartered in Tejgaon, Dhaka. It covers topics on politics and business. It also covers shows on culture, sports, automobile.
Bangladesh .Somoy News
>
Somoy TV is 24-hour news oriented television channel. It began broadcasting in 2011. Somoy Television aims to bring a positive change in Bangladesh through valuable, balanced and accurate news and information.
Cambodia .Bayon News
>
Bayon News is a National (public) Television channel. It is state owned TV station, based in the city of Phnom Penh. The channel offers news and entertainment.
Canada .Radio Canada (RDI)
>
RDI is owned by the Canadian Broadcasting Corporation (CBC), known in French as Société Radio-Canada. Headquarters are at Maison Radio-Canada in Montreal.
Cape Verde .RTC
>
The Radiotelevisao Caboverdiana is Cape Verde's first radio and television station. It broadcasts from Cape Verde, Portugal and Brazil as well as the rest of the world. It is based in the capital city of Praia.
China .CCTV news
>
CCTV news, China Central Television (former CCTV 9) is a 24/7 news TV channel in the English language. CCTV is a government operated national TV broadcaster based in Beijing.
Colombia .NTN 24
>
NTN 24 or Nuestra Tele Noticias 24 Horas is a News station based in Bogota. The channel was founded in 2008.
Colombia .Tele Medellin
>
Tele Medellin is a local TV channel from Medellin. It's a nonprofit partnership between public bodies of the municipal order and it was created on August 13, 1996.
Cuba .Cubavision Internacional
>
This is a State operated TV channel. The channel offers a variety of programming. The production is entirely Cuban. Among the programming highlights are soap operas, music programs, documentaries on flora and fauna, history of the country and various information and opinion.
Czech Rep. .CT24
>
CT24 is a public service news channel. It was founded in 2005. CT25 has TV studio's in Prague, Ostrava and Brno.
Dom. Rep. .CDN Canal 67
>
CDN 67 (Cadena de Noticias) is a television broadcaster owned by El Caribe, a daily newspaper. CDN is based in Santo Domingo, the capital and largest city in the Dominican Republic.
Egypt .Al Baghdadia
>
News TV channel.
Egypt .CBC
>
CBC is a satellite TV channel that started broadcasting in July 2011. The -general entertainment free-to-air channel- is owned by Mohamed Al-Amin. It broadcasts general entertainment, drama and political talk shows, and also popular political satires.
Egypt .CBC Extra
>
CBC Extra is a channel that is specializing in live coverage of events and current affairs. It covers Arab and international developments.
France .BFM TV
>
BFM TV is an International news TV channel. BFM was launched in 2004 and its headquarter is based in Paris.
France .France 24 (Arabic)
>
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. This channel is aiming for the Arabic community.
France .France 24 (English)
>
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. This channel is aiming for an English speaking audience.
France .France 24 (French)
>
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. This channel is aiming for a Francophonic audience.
France .TV 5 Monde
>
TV 5 Monde is global TV network. It was launched in 1984 under guidance of the Minister for Foreign affairs. It broadcasts mainly news related programs.
Georgia .Rustavi 2
>
Rustavi 2 Broadcasting Company is a privately owned free to air terrestrial broadcaster i Georgia. The Rustavi, based in Tbilisi, was founded in 1994 in the town of Rustavi. It offers many self produced programs including news, analytical and educational programs.
Germany .ARD Tagesschau
>
ARD (Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland is a Consortium of public broadcasters in Germany. It's a joint organization of Germany's regional public-service broadcasters. It was founded in 1950. The Tagesschau offer News journals.
Germany .DW TV Arabia
>
DW TV Arabia or Deutsche Welle is a news and information TV Station founded in 1992. This is the Arabic version. It offers Business, Cars and sports, Culture, Documentaries and features, Lifestyle and entertainment, News and politics, Science and Talk shows.
Germany .DW TV Europe
>
DW TV Europe or Deutsche Welle Europe, is a news and information TV Station founded in 1992. This is the German version. It offers Business, Cars and sports, Culture, Documentaries and features, Lifestyle and entertainment, News and politics, Science and Talk shows.
Germany .NRW TV
>
NRW TV is a privatly owned regional television station for Nordrhein-Westfalen, based in Düsseldorf. It started broadcasting in 2005. It offers many self produced programs.
Ghana .Joy News
>
Joy News is a News TV channel owned by the Multimedia Group Limited, a Ghanaian media and entertainment company established in 1995. The channel is based in Adabraka.
Greece .Skai
>
Skai TV is a Greek TV station, based in Pireus, Athens. It is part of the Skai Group, that is one of the largest media groups in Greece. Skai TV airs a diverse programming mix with a focus on entertainment and information. Programming includes comedies, dramas, current affairs shows, documentaries and sports.
Greece .Zougla TV
>
Zougla TV or Jungle TV is an Internet only TV channel. The channel provides mainly political oriented talk programs.
Hungary .ATV
>
ATV Is a privatly owned TV channel founded as Magyar TV in 1989. It is headquartered in Budapest. The focus of programming is news, public life, current events.
India NEW!:
.
1st India News
>
1st India is a media channel, which is a hand offered to the people of Rajasthan, who live in Rajasthan and beyond. Acknowledging the news requirement in the innermost part of the desert state of Rajasthan, 1st India was pioneered by Mr. Virendra Choudhary in November 2013. What accelerated the initiative was the desire to bring forth news that is democratic, of the people, for the people, by the people, which would fulfill the expectations of the generation, blending enthusiasm with experience.
India .ABN Andhrajyothy
>
ABN Andhrajyothy, is a 24/7 news channel dedicated to live reports, exclusive interviews, breaking news, sport, weather, entertainment, business updates and current affairs. Its headquarters is in Jubliee Hills, Hyderabad.
India .ABP Ananda
>
ABP Ananda is a Bengali language television news channel headquartered in Kolkata, the Capital of the State West Bengal. The channel was launched as Star Ananada in 2005.
India .ABP News
>
This is a Hindi news channel based in Mumbai. The broadcast area is India as well as International. It was founded in 1998 (former Star News)..
India .CNN IBN
>
CN IBN is a news TV channel based in Noida , Gautam Buddh Nagar , Uttar Pradesh. It was founded in 2005. It offers News from India and the World.
India .DD News
>
DD News or Doordarshan News is a News TV channel. The News channel is controlled by the Ministry of Communications and Information Technology. It was launched in 2003. The programs are in Hindi and the English language.
India .DY 365
>
DY365 is a regional 24-hour satellite channel located in the province of Assam. Assam is a state of India in the north-eastern region. Its capital is Dispur. DY365 broadcasts news in Assamese, Hindi, Bengali and English language. It was launched in 2008.
India .Headlines Today
>
Headlines Today is a News TV channel which was launched in 2003. The channel is based in Mumbai. The channel carries news, current affairs and business programming.
India .IBC24
>
IBC24 is the leading regional news channel of Chhattisgarh & Madhya Pradesh. (Indian states).
India .IBN 7
>
IBN7 (Indian Broadcast Network) is a Hindi news television channel. It is based in Noida, Uttar Pradesh.
India .IBN Live
>
IBN Live is a news station based in Noida, Uttar Pradesh. The English speaking channel was launched in 2005.
India .IBN Lokmat
>
Marathi-language news channel based in Mumbai.
India .India TV News
>
India TV News is a News TV channel, founded in 1997 and based in Noida (a city in the North of India). It is a privatly owned TV channel owned by Independent News Service.
India .India Vision
>
India Vision is a 24-7 news TV channel based in Kochi in the State of Kerala. The channel was founded in 2003 and is owned by the TV9 group. It provides news and current affairs programming.
India .iNews Live
>
iNews Live is a Telugu News TV channel. The channel is based in Hyderabad, the capital of the southern Indian state of Andhra Pradesh.
India .ITV News India
>
ITV News (Information TV) is based in New Delhi. The 24/7 news Channel is run by Kartikeya Sharma. The main news is devided in World, National, Business, Entertainment, Sports, Health, Science & Technology.
India .Janasri News TV
>
Janasri News is a part of Yash Broadcasting Industries. The News and Infotainment channel is based in Koramangala, Bangalore. The channel aims to be present in all the Indian languages in a few years.
India NEW!:
.
Janta TV
>
National Hindi News Channel.
India .NDTV 24x7
>
NDTV 24x7 (New Delhi Television Limited) is a commercial news and current affairs TV channel that was launched in 2003.
India .NDTV India
>
NDTV or New Delhi Television Limited is a commercial Hindi TV channel that was launched in 2003. It provides both National as International News.
India .News X
>
NewsX focuses on providing viewers with the widest possible spectrum of stories, from across domestic politics, to international affairs, human interest, business, sport, entertainment, culture, and lifestyle.
India .NTV Telugu
>
NTV Telugu is a news TV channel.
India .P7 News Hindi
>
P7 News or Sach Zaruri Hai is a 24 hours Hindi News Channel. P7 News has been positioned to cater to the viewer ship to the entire country with a special focus on key Hindi speaking States in the Hindi speaking belt. P7 News covers all the areas from fashion to philosophy, entertainment and music, science and technology and will try to cover all that aspects of human life.
India .Sakshi Telugu TV
>
Sakshi Telugu TV is a Telugu News channel. Sakshi Telugu was founded in 2009. The channel offers a wide variety of news from India and the World.
India .Sun News
>
Sun News is a Tamil News and Entertainment TV channel based in Chennai, the Capital of the State Tamil Nadu.
India .T News Telangana
>
T News is a Telugu news television channel based in Hyderabad, Andhra Pradesh. Occasionally T News broadcasts bulletins in the Urdu language.
India .Times now
>
News TV channel.
India .TV5 News
>
TV5 News is a 24 hours Telugu News Channel from the State of Andhra Pradesh. It was formed by Shreya Broadcasting PVT and was launched in 2007.
India .TV9 News (English)
>
News TV channel.
India .V6 News TV
>
V6 News TV is a 24 hour Telugu Satellite News Broadcaster, Owned By VIL Media Pvt Ltd. Its headquarters is based in Andhra Pradesh, India.
India .Zee News
>
Zee News, is news and current affairs channel. It was founded in 1999. It provides news from India and the World, Politics, Business, Technology, Entertainment and Sports.
Indonesia .Metro News TV
>
Metro TV was launched in 2000. It is a privatly owned Indonesian TV channel and is based in Jakarta. It provides 24/7 news.
Indonesia .SCTV
>
Surya Citra Televisi (SCTV) is an Indonesian television station. SCTV began broadcasting on 24 August 1990 in Surabaya, East Java as Surabaya Centra Televisi. The channel is the second privatly ownedtelevision station in Indonesia after
Indonesia .TV One News
>
TV One is an Indonesian privately owned (PT Visi Media Asia) National News Television Station based in East Jakarta. It was launched in 2002.
Iran .Al-Alam
>
Al-Alam is an Arabic news channel and is owned by the state-owned media corporation Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). Al-Alam has news bureaus in Tehran, Beirut and Baghdad.
Iran .BBC Persian
>
News TV channel.
Iran .Iran NTV (Simay Azadi)
>
The target of NTV is to analyze political developments in Iran, to expose human rights violations in Iran and broadcasting programs about the issues. It is based in the United Kingdom.
Iran .Press TV (English)
>
Press TV is a 24-hour English language news organization of the Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). Its headquarters are located in Tehran. The broadcaster carries news analysis, documentary talk shows with focus on West Asia, Central Asia, and the Middle East.
Iran .Sahar TV2
>
Sahar TV2 is part of Sahar Universal Network (SUN) which is the foreign broadcasting branch (IRIB). It is broadcasting programs in different languages including English, French, Arabic, Urdu, Azeri, Kurdish and many other ones.
Iraq .Al Rasheed
>
Al Rasheed is a general TV channel.
Iraq .Al Sharqiya News
>
Al Sharqiya News ("The Eastern One") is a privately held TV station. The station was launched in 2004. Al Sharqiya offers 24/7 news.
Iraq .Al Sharqiya TV
>
Al Sharqiya ("The Eastern One") is a privately held TV station. The station was launched in 2004. It offers current affairs, satire and reality TV programs
Iraq .Hurria TV
>
News TV channel.
Iraq .Iraqi Media Net
>
Iraqi Media Net or Al Iraqiya is a National TV channel. It was launched in 2003 and it offer News and Political programming. Media Player is required in order to watch this channel online.
Ireland .RTE News
>
RTE News is a 24-hour news television network operated by Irish public service broadcaster RTE. The channel offers live news bulletins and current affairs programmes.
Israel .i24 News (English)
>
i24news is an international 24-hour news and current affairs television channel based in Jaffa Port, Tel Aviv. It started broadcastin in 2013.
Israel .i24 News (French)
>
i24news is an international 24-hour news and current affairs television channel based in Jaffa Port, Tel Aviv. It started broadcastin in 2013.
Israel .i24 News Arabic
>
i24news is an international 24-hour news and current affairs television channel based in Jaffa Port, Tel Aviv. It started broadcastin in 2013.
Israel .Jewish News One
>
Jewish-interest news channel in the English and Russian language. JN1 is owned by Igor Kolomoiskiy, President of the European Jewish Union, and Vadim Rabinovich, the Vice President of the Union.
Italy .Rai News 24
>
Rai News 24 is an Italian (State owned) 24-hour all-news television channel. It was founded in 1999. It offers mainly International News, economical News and Business news.
Italy .Sky life TG24
>
Sky life TG24 is a news channel, owned by Sky Italia. It provides round the clock news. It was launched in 2003. Its headquarters is located in Rome.
Italy .TLT Molise
>
TLT Molise Molise is a regional television broadcaster based in Trivento , in the province of Campobasso.
Japan .NHK World
>
NHK World is the international broadcasting service of NHK (Japan Broadcasting Corporation), Japan's public broadcaster. It was launched in 1998. It provides short English spoken news updates.
Korea, South .YTN News
>
YTN News is a 24-hour news and current affairs channel. YTN or Yonhap Television News was founded 1993 as a subsidiary of the Yonhap News Agency. It is based in Seoul.
Kosovo .RTK
>
Radio Television of Kosovo (RTK), founded in 1999, is the public service broadcaster in Kosovo. It headquartes is located in Pristina. The channel offers news and variety programming
Kurdistan-Iraq .Gali Kurdistan Sat
>
Gali Kurdistan Sat is a News and current affairs TV channel based in Sulaymaniyah, the Capital of Sulaymaniyah Governorate.
Kurdistan-Iraq .KNN Channel
>
KNN or Kurdish News Network, is a Kurdish language news television network founded in 2008 by Nawshirwan Mustafa, the leader of the Change Movement political party. The channel is headquartered in Sulaimaniya.
Kurdistan-Iraq .Kurdistan TV
>
Kurdistan TV is a Kurdish satellite television station located in South Kurdistan which belongs to the Kurdistan Democratic Party (KDP). It began broadcasting in 1999 and it was the first Kurdish satellite station in Kurdistan. It broadcasts news, TV series and informative programs.
Kurdistan-Iraq .NRT TV
>
NRT TV is a News and current affairs TV channel based in Sulaymaniyah, the Capital of Sulaymaniyah Governorate.
Kurdistan-Iraq .Rudaw TV
>
Rudaw TV is owned by the Rudaw Media Company in Erbil, the capital of the autonomous Kurdistan Region of Iraq. It offers mainly news and informative programming. Rudaw also publishes a privatly owned online newspaper.
Kuwait .KTV 1
>
Kuwait Television is Kuwait's official state-run television station, and part of the Kuwaiti Ministry of information. KTV1 launched in 1992. It is broadcasting Kuwaiti-produced programmes around the world.
Lebanon .Al Hiwar
>
News TV channel.
Lebanon .Al Manar
>
Al-Manar is a Lebanese satellite television station. It has an offering high production news, commentary, and entertainment.
Lebanon .Al Mayadeen
>
Al mayadeen was founded in 2012. The channel aims at reducing the influence of the Al Jazeera and Al Arabiya. It covers the news with daily news reports and many distinct programs.
Lebanon .Al Quds al Arabi
>
News TV channel.
Lebanon .Future TV News
>
Future TV News is a general TV channel with news and informative programming.
Malaysia .1 News
>
News TV channel.
Malaysia .Malaysia 1 News
>
This is a 24/7 (national and international) news channel. It also offers live broadcasts from the Malaysian Parliament.
Mexico .Canal 44
>
XHIJ-TV, Canal 44, is a Spanish-language affiliate of cadenatres serving the Ciudad Juárez-El Paso-Las Cruces metropolitan area. It began broadcasting in 1980.
Montenegro .RTGC
>
RTGC is a general TV channel.
Netherlands .NOS Journaal
>
NOS Journaal is the news program of the NOS (Nederlandse Omroep Stichting). The NOS is a public broadcasting company. It airs the news 24/7 365!
Nicaragua .Canal 15
>
Canal 15 is a 24/7 News TV channel based in Managua, the Capital of Nicaragua. The channel was founded in 1995.
Nicaragua .Canal 2
>
Televicentro (Canal 2) is a nationwide terrestrial television channel from Nicaragua owned by Televicentro de Nicaragua, S.A. The channel was founded in 1965.
Nigeria .Channels TV
>
Channels TV is an independent News TV channel which produces featured news programs. It was founded in 1992. Its programming is mainly focusing on the Nigerian public. Part of the Channels TV mission, is to be a watch-dog of the government and its policies.
Nigeria .NTA News24
>
NTA (Nigerian Television Authority) News24 is based in the Town of Garki. This News channel is controlled by the Nigerian Government.
Nigeria .TVC News
>
TVC News is a 24-hour pan-African News Channel offering a fresh perspective on African and world events. Broadcasting from Lagos, Nigeria's commercial capital and with offices and correspondents across Nigeria and Africa, TVC News brings its viewers the latest news 24 hours a day.
Pakistan .Ary News
>
Ary News is a 24/7 news TV channel based in Karachi, the Capital of Pakistan. The channel also provides insights on topics ranging from politics, business and finance, money and stock market to fashion entertainment and weather updates.
Pakistan .Channel 5
>
Channel 5 or News Five, is a satellite television station from Lahore, Pakistan. It is providing mainly News shows.
Pakistan .Dawn News
>
Dawn News is a 24/7 Urdu news channel. The channel is based in Karachi and is a subsidiary of Pakistan Herald Publications Limited (PHPL), Pakistan's largest English-language media group.
Pakistan .Dunya TV
>
Dunya News is news and current affairs television channel from Pakistan. Its head office is situated at Lahore, Pakistan. Since its launch in 2008, the channel have been giving strong competition to the other news channels in the country.
Pakistan .Geo News
>
Geo News is a Karachi-based news channel, owned and operated by Jang Group. The channel started its broadcasting in November 2005.
Pakistan .Royal News
>
Royal News is a 24/7 News TV channel based in Lahore, Capital of the Pakistani province of Punjab. Tje channel provides National and International News, Business News and sports News.
Pakistan .Samaa TV
>
Samaa TV privatly owned satellite News and current affairs TV channel. The channel provides news bulletins, political talk shows and a wide range of programs including sports, social issues and infotainment.
Pakistan .VSH News
>
VHS News is a Balochi TV channel owned by the Visionary Balochistan Media Corporation. VSH News Television Channel Broadcasts a wide range of programs that mainly focuses on news, views, information and current affair programs, with a commitment to be factual and unbiased.
Pakistan .WAQT News
>
WAQT News is a News TV channel based in Lahore. It was launched in 2007. WAQT News is member of the Nawa-i-Waqt group (media group founded by Hameed Nizami).
Palestinia NEW!:
.
PBC TV
>
PBC is the official TV channel of the General Authority for Palestinian radio and television. The main goal of PBC is to communicate with their audience and taking their views and give the opportunity for the public to participate actively and news programs provided by the Palestine TV.
Panama .TVN
>
TVN is a television network headquartered in Panama City, Panama. The programming of TVN consists of local news, telenovelas, and (Panamanian) reality shows.
Philippines .DZRH News
>
DZRH News is an independent News TV channel, based in Pasay City , Manilla. It offers news, sometimes from within their Radio Studio. Media Player is required to wartch DZRH.
Philippines NEW!:
.
GNN News
>
Global News Network or GNN is a news and public affairs cable channel based in the Philippines that vows to uplift the lives of the Filipinos by giving up to date programs that are part of the quick and changing times.
Qatar .Al Jazeera (Arabic)
>
Al Jazeera (The Island) is a Qatari broadcaster owned by the Al Jazeera Media Network. It is headquartered in Doha, Qatar. Al jazeera is an Arabic news and current affairs satellite TV channel.
Qatar .Al Jazeera (english)
>
Al Jazeera ia a 24-hour English-language channel and broadcasts news features and analysis, documentaries, live debates, current affairs, business and technology.
Romania .Antena 3
>
Antena 3 focuses on news and current events. It was launched in May 2005 and is part of the Intact group. Its headquartered in Bucharest.
Romania .B1 TV
>
B1 TV's main purpose is to inform its viewers about the overall context of the Romanian society. B1 TV also covers the most important events that are happening every day in the world.
Romania .Realitatea
>
Realitatea TV (meaning The Reality TV) is a Romanian news television network. Its headquarters is located in Bucharest. The station's programming lineup consists of newscasts, talk shows, debates and analysis, science and IT, TV magazines, and informative programs.
Romania .TeleM
>
Tele M, the first privatly owned television station in Iasi, was established in 1991. Tele M states that their programs are imposed by objectivity and concern for community issues. The channel offers reports, surveys, news bulletins, educational programs, entertainment and culture.
Russian fed. .AMTV
>
AMTV is a News TV channel from Moscow. It is owned by Alliance Media.
Russian fed. .RBC TV
>
RBC TV is the first 24-hour business news television channel in Russia. It is owned and operated by the RBC Information Systems. The channel was launched in September 2003 in partnership with the CNBC and CNN television channels.
Russian fed. .RT
>
News TV. RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Russia. RT was the first all-digital Russian TV network.
Russian fed. .RT America
>
RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Washington, D.C. RT America focuses on covering the News from an international and Russian perspective. It was founded in 2005.
Russian fed. .RTR Planeta
>
RTR-Planeta is the international service of VGTRK, a state-owned broadcaster in Russia. Its headquarters is based in Moscow.
Russian fed. .Rusiya Al Yaum
>
Russian Satellite TV News Channel in Arabic.
Russian fed. .Russia 24
>
Rissia 24 is formerly known as Vesti. The news channel which covers national and international news, is owned and operated by VGTRK, the All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company.
Saudi Arabia .Alhurra
>
News TV channel.
Saudi Arabia .Ekhbariya TV
>
Al Ekhbariya is an government (Ministry of Culture and Information) operated Arabic satellite TV channel. The channel provides news and current affairs and is based Riyadh, the Capital of Saudi Arabia..
Saudi Arabia .Saudi 2 - KSA2
>
Saudi TV Channel 2 (KSA 2) is a political, economical and family TV channel. The channel is controlled by the Ministry of Culture and Information and is based in Riyadh.
Singapore .CNA International
>
CNA or Channel NewsAsia International is an English language Asia-Pacific news network, based in Singapore and owned by MediaCorp.
Spain .Antena 3 Noticias 24
>
A3 Noticias 24 is a 24 hours news channel of Antena 3. It is a news channel bringing socio-political developments (polical events, weather, events and shows) national and international.
Spain .Canal 24H
>
Canal 24H or 24 Horas is a 24-Hour News channel. The channel is based in Madrid and was founded in 1997.
Spain .Canal 3/24
>
3/24 is a 24 hour news channel operated by Televisió de Catalunya (TVC) in Catalonia, Spain. It was began broadcasting in 2003. 3/24 also shares programs with sister channel TV3. It broadcasts TV3 daily news programs, Telenotícies, and morning program.
Spain .Euronews (Espana)
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Spain .La 1
>
La 1, previously known as TVE1 was the first TV station in Spain. It was founded in 1956 and it's based in the Capital of Spain, Madrid. Its programming is aimed to a wide range of audiences and includes news (Telediario, Informe Semanal), documentaries, debate programmes and entertainment shows.
Spain .La Sexta
>
La Sexta is a privately held nationwide tv station. It offers a mix of general programming combined with humor and entertainment.
Spain .RT Noticias
>
RT Noticia offers spanish spoken news TV. RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Russia. RT is the first all-digital Russian TV network.
Sri Lanka .ITN
>
ITN or the Independent Television Network is a Sri Lankan state governed television and radio broadcaster located in Wickramasinhapura, Battaramulla, Sri Lanka. It was founded in 1979. It offers a variety of different programmes in Sinhala, Tamil and English languages.
Syria .RTV S News
>
RTV Sat is owned and controlled by the Syrian Arab Television and Radio Broadcasting Commission (SATRBC) which connected to the Ministry of Information. It is a 24/7 news channel.
Syria .RTV Sat
>
RTV Sat is owned and controlled by the Syrian Arab Television and Radio Broadcasting Commission (SATRBC) which connected to the Ministry of Information. It offers news and informative programs.
Taiwan .UDN TV
>
UDN TV is a News channel, based in New Taipei City in the Xizhi District. It began broadcasting in 2013.
Thailand .ASTV News1
>
ASTV (Asia Satellite TV is a free-to-air satellite TV network. It is operated by Manager Media Group (Phuchatkan Rai Wan).
Thailand .DNN
>
DNN (Asia News Upate) is a News TV channel under the administration of Zenith Company Network. It headquarters is located in Bangkok.
Thailand .MCOTNews 24
>
News TV channel.
Thailand .Nation Channel
>
Nation Channel (owned by the Nation Multimedia Group) is a National News TV Station, that broadcasts 24 hours a day. It is located in Bangkok. It covers political, economic, social and cultural news.
Thailand .TNN TV
>
TNN TV or Thain News Network is a 24/7 national news TV channel. It claims to catch up real quick6 and to be accurate and unbiased.
Thailand .TV 5
>
Royal Thai Army Radio and Television or TV 5 is a terrestrial free-to-air-television channel located in Bangkok, Thailand. It broadcasts local dramas and entertainment..
Trinidad&Tob. .CTNT World
>
CTNT World is a government operated (The Caribbean New Media Group) News TV channel. It was founded in 2005 and provides mainly news and live coverage of events.
Tunisia .TV7
>
TV 7 is a part of a National TV network. The TV channel shows the recorded eveningnews in English.
Turkey .CNN Turk
>
CNN Trk is the Turkish version of the popular cable news channel CNN. CNN Trk is a nationwide channel and is broadcasting since, 1999. It has its headquarters in Istanbul.
Turkey .Euronews Turkey
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Turkey .Haber Turk
>
Haber Turk is a Turkish news channel owned by the Ciner Media Group. It was Established in 1999. The channel has headquarters in Taksim, Beyoglu, and Istanbul.
Turkey .Kanal 7
>
Kanal 7 is a TV broadcaster located in Ankara. It transmits 5 different TV channels. Kanal 7 HQ, Kanal 7 TV, Kanal 7, Avrupa, Ulke TV HQ and Ulke TV.
Turkey .NTV
>
NTV is a nationwide commercial television news channel. NTV was founded in 1996. NTV primarily broadcasts national and global news as well as quality documentaries and programs on the economy, culture and the arts, lifestyles and sports. Press Canli Yayin on the top of their site in order to watch this channel.
Turkey .Samanyolu Haber TV
>
Samanyolu TV is an international News TV station, with its headquarters in Istanbul.
Turkey NEW!:
.
Sky Turk 360
>
Sky Turk 360 is a privat News TV station based in Istanbul. The channel provides around the clock World News, Economical News, Political News and Sports.
Turkey .TGRT Haber
>
TGRT Haber is a Turkish news TV channel which was established in 2004. Its headquarters is based in Istanbul. TRT Haber offers a variety of news related programs including world news and Turkish news.
Turkey .TRT 1
>
TRT 1, the first television channel is owned by the Turkish Radio and Television Corporation. Its mission is to inform, educate and entertain. TRT 1 broadcasts in a large spectrum of programs ranging from news, music, entertainment, drama, sports to education and arts along with commercial breaks.
Turkey .TRT Haber
>
TRT Haber (News) is owned by the Turkish Radio and Television Corporation. The channel focuses on culture and arts programming.
Turkey .TV 360
>
TV 360 is a privatly owned TV channel located in Topkapi, Istanbul. Its focus is mainly on news and politics related programs.
Ukraine .24 TV
>
24 TV is the first 24/7 News TV channel from the Ukraine. It claims to present an objective and unbiased presentation of news, interesting and useful information for the viewer of the day.
Ukraine .Espreso TV
>
Espreso TV is a privatly owned TV channel from Kiev, Ukraine. It was founded in 2013. It mainly broadcasts news related programming.
Ukraine NEW!:
.
Hromadske TV
>
Hromadske.tv is a civil initiative, a joint project of Ukrainian journalists to create a social media media task. It provides objective and unbiased information about important social and political, economic, cultural and the social processes.
Ukraine NEW!:
.
Spilno TV
>
Spilnobachennya or Spilno is a non-profit Internet TV station, created by active citizens of the Ukraine. It provides live broadcasts from live demonstrations, sometimes with smartphones from within the crowds.
Ukraine NEW!:
.
UKR Stream TV
>
UKR stream covers the opposition demonstations. Live cameras are available in the Hrushevskoho street in Kyiv and from the Yevromaydan stage.
Ukraine NEW!:
.
Ukraine Media Center
>
Ukrainian Crisis Media Center is a TV channel based in Kyiv, launched to provide the international community with objective information about events in Ukraine and threats to national security, particularly in the military, political, economic, energy and humanitarian spheres. During this crisis period, the Center on a 24/7 basis will provide support to all the media who cover events in Ukraine.
Un. Arab Em. .Euronews (Arabic)
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Un. Kingdom .ANN Arab News Network
>
Arab News Network (ANN) is a Arab news channel broadcast based in London. ANN is owned by Rifaat al-Assad, the former vice president of Syria.
Un. Kingdom .Euronews
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Un. Kingdom .Sky News
>
Sky news started broadcasting in 1989. It provides non-stop news. The news service places emphasis on rolling news, including the latest breaking news.
Un. Kingdom .Sky News
>
Sky News is a large News Network based in London (UK). The News channel was launched in 1989. Sky News provides breaking News, video headlines, analysis and News stories from business, politics and entertainment.
Un. Kingdom .Sky News Arabia
>
Sky News Arabia (founded in 2012) is an Arabic News and current affair TV channel. Its headquarters is based in Abu Dhabi. The News channel provides independent News coverage.
USA .CBN News
>
The CBN (Christian Broadcasting Network) News Channel brings you the latest national and international news 24 hours a day from a team of journalists dedicated to timely, indepth, truthful reporting and analysis.
USA .NASA TV
>
NASA TV is the television service of the United States government agency NASA. NASA TV provides 24-hour broadcasting of live and recorded events and documentaries aimed toward the general public.
USA (AL-CA) .Fox 11 LA 1
>
FOX 11 or KTTV, channel 11, is an owned-and-operated television station of the Fox Broadcasting Company and located in Los Angeles. It started in 1949. When they are not in a live newscast, you will see replays of earlier broadcasts.
USA (AL-CA) .Fox 6 Birmingham
>
Fox 6 or WBRC, is a Fox-affiliated television station serving Tuscaloosa, Anniston and in Birmingham, Alabama. The station is owned by Raycom Media. It airs short news events.
USA (AL-CA) .KTVU
>
KTVU, channel 2, is a television station licensed to Oakland, California, USA, serving as the Fox affiliate for the San Francisco Bay Area.
USA (CO-HI) .9 News
>
9 News or KUSA is a NBC-affiliated television station based in Denver, Colorado. The channel was founded in 1952. On the Internet 9 News only provides short News updates.
USA (CO-HI) .Fox 13 Tampa Bay
>
WTVT, is a Fox owned-and-operated television station located in Tampa, Florida and also serving the nearby city of St. Petersburg. If you see a radarimage, the channel probably is in commercials. If it says -stream unavailable,- there is probably no newscast.
USA (CO-HI) .Fox 31 Denver
>
KDVR is a Fox-affiliated television station located in Denver, Colorado, United States. When no news is being broadcast live, you'll see a replay of recent newscasts.
USA (CO-HI) .Fox 5 Washington
>
Fox 5 or WTTG is an owned and operated by Fox. The television station is located in the U.S. capital of Washington, D.C.. It aired first in 1947. It offers news and informative programming.
USA (CO-HI) .Fox Orlando
>
Fox Orlando (WOFL), is a Fox-affiliated television station located in Orlando, Florida, United States. It first aired in 1974. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (CO-HI) .WJLA Washington
>
WJLA-TV, is an ABC-affiliated television channel. It is based in Washington, District of Columbia. It first aired in 1947. On the Internet te channel offers News , weather and traffic updates
USA (CO-HI) .WSVN Miami
>
WSVN, is a Fox-affiliated television station located in Miami, Florida, United States. It was founded in 1956. WSVN maintains studio facilities located in North Bay Village. It airs mainly short news broadcasts. At some times broadcasts may be interupted.
USA (ID-MA) .Fox 25 Boston
>
Fox 25 Boston (WFXT), is a Fox-affiliated television station located in Boston, Massachusetts, United States (it serves also the Akron area). It first aired in 1977. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (ID-MA) .Fox Chicago
>
Fox Chicago or WFLD is a Fox-affiliated television station located in Chicago, Illinois. The channel broadcasts informative programs, press conferences and other breaking news coverage on the Internet.
USA (ID-MA) .WHDH-TV 7 News
>
WHDH (founded in 1948) is an NBC-affiliated television station located in Boston, Massachusetts, United States. The station is owned by Sunbeam Television. At certain times it offers live news updates.
USA (MI-NY) .Fox 2 Detroit
>
Fox 2 or (WJBK), is a Fox owned-and-operated television station located in Detroit, Michigan. It first aired in 1948! It is mainly broadcasting short news flashes interrupted by brakes on the internet.
USA (MI-NY) .Fox 2 St. Louis
>
TVI is a Fox-affiliated television station located in St. Louis, Missouri, United States. It first aired in 1953. KTVI's transmitter is located in the unincorporated community of Sappington.
USA (MI-NY) .Fox 4 Kansas City
>
Fox 4 or KSAS-TV is the Fox-affiliated television station for Wichita, Kansas. It was first on air in 1985. It offers live news broadcasts.
USA (MI-NY) .Fox 5 Las Vegas
>
Fox 5 Las Vegas (KVVU), is a Fox-affiliated television station located in Las Vegas, Nevada, United States. It first aired in 1967. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (MI-NY) .Fox 5 New York
>
Fox 5 or WNYW is a Fox affiliated Television channel based in New York. The channel first aired in 1944. On the Internet Fox 5 mainly offers News flashes, weather and traffic updates.
USA (MI-NY) .Fox 9 Twin Cities
>
Fox 9 Twin Cities (KMSP), is a Fox-affiliated television station located in Fox 29 Twin Cities, Minnesota, United States. It first aired in 1955. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (NC-TN) .Fox 12 Portland
>
KPTV (Fox 12) is a Fox-affiliated television station located in Portland, Oregon. The studios are located on Sunset Highway in Beaverton, while its transmitter is located in the Sylvan-Highlands section of Portland. KPTV 12 offers live online newstcast.
USA (NC-TN) .Fox 13 Memphis
>
Fox 13, WHBQ-TV channel 13, is an owned-and-operated television station of the Fox Broadcasting Company, located in Memphis, Tennessee, USA. It maintains studios and offices near the campus of the University of Memphis; the station's transmitter is located in eastern Memphis.
USA (NC-TN) .Fox 19 Cincinnati
>
WXIX-TV, (UHF digital channel 29), is a Fox-affiliated television station serving Cincinnati, Ohio, United States. Fox 19 broadcasts live news programs on their website.
USA (NC-TN) .Fox 29 Philadelphia
>
Fox 29 Philadelphia (WTXF), is a Fox-affiliated television station located in Fox 29 Philadelphia, Pennsylvania, United States. It first aired in 1965. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (NC-TN) .Fox 8 Cleveland
>
Fox 8 Cleveland (WJW), is a Fox-affiliated television station located in Cleveland, Texas, United States (it serves also the Akron area). It first aired in 1949. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (NC-TN) .WREG Memphis
>
WREG-TV (UHF digital channel 28), is a CBS-affiliated television station located in Memphis, Tennessee, United States. It started broadcasting in 1956. WREG maintains studios located near the Mississippi River at Channel 3 Drive and West Virginia Avenue (off of Interstate 55) on the west side of Memphis, and its transmitter is located between I-40 and Whitten Road.
USA (TX-WY) .Fox 13 Salt Lake City
>
Fox 13 (KSTU), is a Fox-affiliated television station located in Salt Lake City, Utah, United States. KSTU first aired in 1978. Live news broadcasts are displayed. When no news is being broadcast live, you'll see a replay of recent newscasts.
USA (TX-WY) .Fox 26 Houston
>
KRIV or Fox 26, is a Fox owned-and-operated television station located in Houston, Texas, United States. It began broadcasting in 1971. They offer live newscasts, trafficcams and weather doppler radar images.
USA (TX-WY) .Fox 6 Milwaukee
>
Fox 6 (WITI) is a Fox-affiliated television station located in Milwaukee, Wisconsin, United States. WITI (founded in 1956) maintains studio facilities located at the intersection of Green Bay Road and Brown Deer Road in Brown Deer and its transmitter is located on East Capitol Drive.
USA (TX-WY) .Fox 7 Austin
>
Fox 7 Austin (KTBC), is a Fox-affiliated television station located in Austin, Texas, United States. It first aired in 1952. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (TX-WY) .Fox Dallas
>
Fox Dallas (KDFW), is a Fox-affiliated television station located in Dallas, Texas, United States. It first aired in 1949. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
Venezuela .Telesur TV
>
Telesur TV is a pan-Latin American terrestrial and satellite television network. Telesur TV was launched with the objective of providing information to promote the integration of Latin America. Its headquarters are in Caracas. It offers news, sports and informative programming.
Yemen .Aden TV
>
Aden TV is the satellite TV channel from the opposition in Yemen.
Yemen .Suhail TV
>
Suhail TV is a satellite television channel owned and operated by Yemeni Congregation for Reform (Al-Islah), an opposition party in Yemen.


sponsored links:

About wwiTV - Add TV channel - Twitter - Google Plus - Facebook - Privacy Policy - Cookies - DMCA / Copyright Policy
 
Copyright © 1998-2014 World Wide Internet TV