World Wide Internet TV
World Wide Internet TVNew TV channels Most viewed now Top rated TV Business news Educational Entertainment Government Kids Lifestyle Movies News (live) News (vod) Religious Shopping Webcam streams Countries:
sponsored links:


World News (Live)
CountryChannel nameLInformation
Afghanistan NEW!:
.
Ariana News
stream
Ariana TV, shortened as ATN, is a privatly owned television network based in Kabul, Afghanistan. It was launched in 2005. Ariana TV is owned by an Afghan-American called Ehsan Bayat, who also owns AWCC. The mission of Ariana News is to bring Afghan News To the World.
Afghanistan .TOLO news
stream
TOLO News is a news and current affairs TV channel, launched in 2010. The headquarter of TOLO News is based in Kabul. The channel provides up to date news, both domestic and international, across broadcast, the web, and social media.
Albania .ABC Albania
stream
ABC or Albanian Broadcasting Company is a 24/7 World News TV channel. ABC claims to collect facts and observe every detail. The channel provides news, events, opinions, analysis, documentaries, politics, chronicle, economy, sports, personal stories and even more.
Albania .News 24
stream
News 24 is a 24/7 news TV channel. The channel was founded in 2002 by the Italian journalist Carlo Bollino and funded with a generous contribution from the Foundation "Soros. The channel is owned by the Focus Group.
Albania .Ora News
>
Ora News is a News TV station based in Tirana, the Capital of Albania. It not only broadcast News, but also other Informative programming and Talk Shows.
Albania .UTV News
>
UTV News is a news TV channel.
Algeria .Numidia News
>
Numidia News is a general News TV channel.
Argentina .C5N
>
C5N is a 24/7 News TV channel. The channel was founded by entrepeneur and journalist Daniel Hadad in 2007. The headquarter of C5N is located in Buenos Aires.
Argentina .TN24Horas
>
TN24Horas or Todo Noticias is a News channel based in Buenos Aires. It was founded in 1993 and owned by the Grupo Clarin. The channel offers a variety of programs including, politics, economics, shows, society and technology.
Bangladesh .Channel 24
>
Channel 24 is a News TV channel, part of Times Media Ltd. It is based in Tejgaon (a Thana of Dhaka District in the Division of Dhaka).
Bangladesh .Independent TV
>
Independent Television is a privatly owned 24-hour news channel. It is owned by one of Bangladesh's largest conglomerate Beximco. It is headquartered in Tejgaon, Dhaka. It covers topics on politics and business. It also covers shows on culture, sports, automobile.
Bangladesh .Somoy News
>
Somoy TV is 24-hour news oriented television channel. It began broadcasting in 2011. Somoy Television aims to bring a positive change in Bangladesh through valuable, balanced and accurate news and information.
Cambodia .Bayon News
>
Bayon News is a National (public) Television channel. It is state owned TV station, based in the city of Phnom Penh. The channel offers news and entertainment.
Cape Verde .RTC
stream
The Radiotelevisao Caboverdiana is Cape Verde's first radio and television station. It broadcasts from Cape Verde, Portugal and Brazil as well as the rest of the world. It is based in the capital city of Praia.
China .CCTV news
>
CCTV news, China Central Television (former CCTV 9) is a 24/7 news TV channel in the English language. CCTV is a government operated national TV broadcaster based in Beijing.
Colombia .NTN 24
>
NTN 24 or Nuestra Tele Noticias 24 Horas is an international News station from Latin America. NTN 24 is based in Bogota. The channel was founded in 2008 and is owned by RCN Television. More than 40 correspondents in major cities worldwide are working for NTN.
Colombia .Tele Medellin
stream
Tele Medellin is a local TV channel from Medellin. It's a nonprofit partnership between public bodies of the municipal order and it was created on August 13, 1996.
Cuba .Cubavision Internacional
>
This is a State operated TV channel. The channel offers a variety of programming. The production is entirely Cuban. Among the programming highlights are soap operas, music programs, documentaries on flora and fauna, history of the country and various information and opinion.
Czech Rep. .CT24
>
CT24 is a public service news channel. It was founded in 2005. CT25 has TV studio's in Prague, Ostrava and Brno. Besides news it offers extended economic and cultural news, discussions, magazines and economic overviews.
Dom. Rep. .CDN Canal 67
>
CDN 67 (Cadena de Noticias) is a television broadcaster owned by El Caribe, a daily newspaper. CDN is based in Santo Domingo, the capital and largest city in the Dominican Republic.
Egypt .CBC Extra
stream
CBC Extra is a channel that is specializing in live coverage of events and current affairs. For lovers of Arab and international developments, the channel is keen to cover the most important Arab and international issues, especially issues affecting the Egyptian affairs from near or far.
Egypt .ONTV-Live
>
ONTV-Live is a pan-Arab news TV channel. The channel was launched by Hawa Ltd. In 2011 and is a sisyer network of ONTV. It is offering the latest news on a daily basis. The news covers all that is happening on the scene of the Egyptian and Arab events and scenes in all political issues, social, economic and cultural sports. The headquarters is located in Cairo.
France .BFM TV
>
BFM TV is an International news TV channel. BFM was launched in 2005 and its headquarter is based in Paris. It is the most-watched news network of France.
France .France 24 (Arabic)
>
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. The channel is owned by the French Government and was launched in 2006. France 24 Arabic is aiming for the Arabic community.
France .France 24 (English)
>
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. The channel is owned by the French Government and was launched in 2006. This channel is aiming for an English speaking audience.
France .France 24 (French)
>
France 24 is an international news and current affairs television channel based in Paris. The channel is owned by the French Government and was launched in 2006. This channel is aiming for a Francophonic audience.
Georgia .Rustavi 2
>
Rustavi 2 Broadcasting Company is a privately owned free to air terrestrial broadcaster i Georgia. The Rustavi, based in Tbilisi, was founded in 1994 in the town of Rustavi. It offers many self produced programs including news, analytical and educational programs.
Germany .ARD Tagesschau
>
ARD (Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland is a Consortium of public broadcasters in Germany. It's a joint organization of Germany's regional public-service broadcasters. It was founded in 1950. The Tagesschau offer News journals.
Germany .DW TV Arabia
>
DW TV Arabia or Deutsche Welle is a news and information TV Station founded in 1992. This is the Arabic version. It offers Business, Cars and sports, Culture, Documentaries and features, Lifestyle and entertainment, News and politics, Science and Talk shows.
Germany .DW TV ASIA+
>
DW TV Asia+ or Deutsche Welle is a news and information TV Station founded in 1992. This is the Asian version. It offers Business, Cars and sports, Culture, Documentaries and features, Lifestyle and entertainment, News and politics, Science and Talk shows.
Germany .DW TV Europe
>
DW TV Europe or Deutsche Welle Europe, is a news and information TV Station founded in 1992. This is the German version. It offers Business, Cars and sports, Culture, Documentaries and features, Lifestyle and entertainment, News and politics, Science and Talk shows.
Ghana .Joy News
stream
Joy News is a News TV channel owned by the Multimedia Group Limited, a Ghanaian media and entertainment company established in 1995. The channel is based in Adabraka.
Greece .Skai
>
Skai TV is a Greek TV station, based in Pireus, Athens. It is part of the Skai Group, that is one of the largest media groups in Greece. Skai TV airs a diverse programming mix with a focus on entertainment and information. Programming includes comedies, dramas, current affairs shows, documentaries and sports.
Greece .Zougla TV
>
Zougla TV or Jungle TV is an Internet only TV channel. The channel provides mainly political oriented talk programs. It is dedicated to news, revelations, political scandals, and more.
Hong Kong NEW!:
.
ONTV
stream
ONTV is a breaking News TV channel owned by the Oriental Press Group, based in Hong Kong. The channel provides the global Chinese community with the promptest, the richest and the most in-depth news content.
Hungary .ATV
>
ATV Is a privatly owned TV channel founded as Magyar TV in 1989. It is headquartered in Budapest. The focus of programming is news, public life, current events.
India NEW!:
.
1st India News
stream
1st India is a media channel, which is a hand offered to the people of Rajasthan, who live in Rajasthan and beyond. Acknowledging the news requirement in the innermost part of the desert state of Rajasthan, 1st India was pioneered by Mr. Virendra Choudhary in November 2013. What accelerated the initiative was the desire to bring forth news that is democratic, of the people, for the people, by the people, which would fulfill the expectations of the generation, blending enthusiasm with experience.
India NEW!:
.
6 TV Telugu
stream
6 TV is a 24x7 News & Current Affairs Channel in the Telugu language. The headquarters of TV 6 is located in Andhra Pradesh. 6 TV offers breaking news, live reports, exclusive interviews, sports, weather, entertainment, business updates and current affairs.
India .ABN Andhrajyothy
stream
ABN Andhrajyothy, is a 24/7 news channel dedicated to live reports, exclusive interviews, breaking news, sport, weather, entertainment, business updates and current affairs. Its headquarters is in Jubliee Hills, Hyderabad.
India .ABP News
>
This is a Hindi news channel based in Mumbai. The broadcast area is India as well as International. It was founded in 1998 (former Star News)..
India .CNN IBN
>
CN IBN is a news TV channel based in Noida , Gautam Buddh Nagar , Uttar Pradesh. It was founded in 2005. It offers News from India and the World.
India .DD News
>
DD News or Doordarshan News is a News TV channel. The News channel is controlled by the Ministry of Communications and Information Technology. It was launched in 2003. The programs are in Hindi and the English language.
India .India Vision
>
India Vision is a 24-7 news TV channel based in Kochi in the State of Kerala. The channel was founded in 2003 and is owned by the TV9 group. It provides news and current affairs programming.
India NEW!:
.
Mahaa News
stream
Mahaa News is a Live Telugu News TV channel based in Hyderabad, the Capital of the state Andhra Pradesh. International as well as regional News programs are shown.
India .NDTV India
>
NDTV or New Delhi Television Limited is a commercial Hindi TV channel that was launched in 2003. It provides both National as International News.
India .TV 9 Gujarati
stream
TV9 is a Gujarati news channel that started broadcasting in January 2004. The founding was initiated by a team of journalists led by Ravi Prakash. The TV channel gained instant popularity among the masses with the punchline "Merugaina Samajam Kosam".
Indonesia .Metro News TV
>
Metro TV was launched in 2000. It is a privatly owned (It is a subsidiary of the Media Group) Indonesian TV channel and is based in Jakarta. It provides 24/7 news.
Indonesia .TV One News
>
TV One is an Indonesian privately owned (PT Visi Media Asia) National News Television Station based in East Jakarta. It was launched in 2002.
Iran .Al-Alam
>
Al-Alam is an Arabic news channel and is owned by the state-owned media corporation Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). Al-Alam has news bureaus in Tehran, Beirut and Baghdad.
Iran .BBC Persian
>
BBC Persian is a UK News TV channel focusing on the Middle East. It was founded in 2009. The channel is funded by the Foreign and Commonwealth Office. Programmes cover a variety of subjects including current affairs, documentaries, culture, science, business and the arts.
Iran .Iran NTV (Simay Azadi)
>
The target of NTV is to analyze political developments in Iran, to expose human rights violations in Iran and broadcasting programs about the issues. It is based in the United Kingdom.
Iran .IRIB Khabar
>
Khabar TV is a News channel of the Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB)
Iran .Press TV (English)
>
Press TV is a 24-hour English language news organization of the Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). Its headquarters are located in Tehran. The broadcaster carries news analysis, documentary talk shows with focus on West Asia, Central Asia, and the Middle East.
Iraq .Al Baghdadia TV
>
Al Baghdadia TV is a Iraqi News TV channel founded in 2005 by Iraqi businessman and Engineer Dr. Aoun Hussein Alkhchlok. Baghdadi TV is a professional independent channel that adheres to the national identity of Iraq as an inclusive and common component of the diversity of Iraq.
Iraq .Al Hurria TV
stream
Hurria TV is a News Satellite TV channel located in Bagdad. The channel was launched channel in freedom of space on the first of February 2006. With a strong will it went contributing its part in the process of building the new Iraq through the transfer of the truth, based on a balanced, rational, logical, referentiality philosophy of tolerance, justice and equality..
Iraq .Al Sharqiya News
>
Al Sharqiya News ("The Eastern One") is a privately held TV station. The station was launched in 2004. Al Sharqiya offers 24/7 news.
Iraq .Iraqi Media Net
stream
Iraqi Media Net or Al Iraqiya is a National TV channel. It was launched in 2003 and it offer News and Political programming. Media Player is required in order to watch this channel online.
Ireland .RTE News
>
RTE News is a 24-hour news television network operated by Irish public service broadcaster RTE. The channel offers live news bulletins and current affairs programmes.
Israel .i24 News (English)
>
i24news is an international 24-hour news and current affairs television channel based in Jaffa Port, Tel Aviv. It started broadcasting in 2013. i24news is dedicated to presenting another voice from the Middle East, based on the twin pillars of independence and openness. i24 seeks to connect Israel to the world and the world to Israel.
Israel .i24 News (French)
>
i24news is an international 24-hour news and current affairs television channel based in Jaffa Port, Tel Aviv. It started broadcasting in 2013. i24news is dedicated to presenting another voice from the Middle East, based on the twin pillars of independence and openness. i24 seeks to connect Israel to the world and the world to Israel.
Israel .i24 News Arabic
>
i24news is an international 24-hour news and current affairs television channel based in Jaffa Port, Tel Aviv. It started broadcasting in 2013. i24news is dedicated to presenting another voice from the Middle East, based on the twin pillars of independence and openness. i24 seeks to connect Israel to the world and the world to Israel.
Italy .Rai News 24
>
Rai News 24 is an Italian (State owned) 24-hour all-news television channel. It was founded in 1999. It offers mainly International News, economical News and Business news.
Italy .Sky life TG24
>
Sky life TG24 is a news channel, owned by Sky Italia. It provides round the clock news. It was launched in 2003. Its headquarters is located in Rome.
Japan .NHK World
>
NHK World is the international broadcasting service of NHK (Japan Broadcasting Corporation), Japan's public broadcaster. It was launched in 1998. It provides short English spoken news updates.
Korea, South .YTN News
stream
YTN News is a 24-hour news and current affairs channel. YTN or Yonhap Television News was founded 1993 as a subsidiary of the Yonhap News Agency. The headquarter of YTN News is based in Seoul.
Kosovo .RTK
>
Radio Television of Kosovo (RTK), founded in 1999, is the public service broadcaster in Kosovo. It headquartes is located in Pristina. The channel offers news and variety programming
Kurdistan-Iraq .Gali Kurdistan Sat
>
Gali Kurdistan Sat is a News and current affairs TV channel based in Sulaymaniyah, the Capital of Sulaymaniyah Governorate. Gali Kurdistan Sat is the official spokesman of patriotic union of the Kurdistan party. It is the first Kurdish News Channel.
Kurdistan-Iraq .KNN Channel
>
KNN or Kurdish News Network, is a Kurdish language news television network founded in 2008 by Nawshirwan Mustafa, the leader of the Change Movement political party. The channel is headquartered in Sulaimaniya.
Kurdistan-Iraq .Kurdistan TV
>
Kurdistan TV is a Kurdish satellite television station located in South Kurdistan which belongs to the Kurdistan Democratic Party (KDP). It began broadcasting in 1999 and it was the first Kurdish satellite station in Kurdistan. It broadcasts news, TV series and informative programs.
Kurdistan-Iraq .NRT TV
>
NRT TV is a Kurdish News and current affairs TV channel owned by the Nalia company and is based in Sulaymaniyah, the Capital of Sulaymaniyah Governorate.
Kurdistan-Iraq .Rudaw TV
>
Rudaw TV is owned by the Rudaw Media Company in Erbil, the capital of the autonomous Kurdistan Region of Iraq. It offers mainly news and informative programming. Rudaw also publishes a privatly owned online newspaper.
Lebanon .Al Hiwar
>
Al Hiwar is a news TV channel. It pretents to be the voice of the Arabs in the Diaspora and a bridge of communication between the Arabs and the rest of the peoples and cultures, and a platform to promote the values ??of tolerance,
Lebanon .Al Manar
>
Al-Manar is a Lebanese satellite television station based in Beirut. The channel was founded in 1991. It has an offering high production news, commentary, and entertainment. The slogan of the TV channel is: A Flame that will not be Extinguished.
Lebanon .Al Mayadeen
stream
Al mayadeen was founded in 2012. The channel aims at reducing the influence of the Al Jazeera and Al Arabiya. It covers the news with daily news reports and many distinct programs.
Lebanon .Future TV News
>
Future TV News is a general TV channel with news and informative programming. It is a Lebanese owned and operated company that was founded in 1993. Future Television was the first Lebanese Television company to establish a presence on the World Wide Web in March 1996.
Libya NEW!:
.
Al Nabaa News
>
Al Nabaa TV is a leading Satellite News TV channel that covers local and international News and Political programming. The channel claims it opens the door for every Libyan political spectrum, so that it becomes a national media platform and is able to break the monopoly of some other media.
Malaysia .Malaysia 1 News
>
This is a 24/7 (national and international) news channel. It also offers live broadcasts from the Malaysian Parliament.
Mexico .Canal 44
>
XHIJ-TV, Canal 44, is a Spanish-language affiliate of cadenatres serving the Ciudad Juárez-El Paso-Las Cruces metropolitan area. It began broadcasting in 1980.
Netherlands .NOS Journaal
stream
NOS Journaal is the news program of the NOS (Nederlandse Omroep Stichting). The NOS is a public broadcasting company. It airs the news 24/7 365!
Nicaragua .Canal 15
stream
Canal 15 is a 24/7 News TV channel based in Managua, the Capital of Nicaragua. The channel was founded in 1995.
Nicaragua .Canal 2
>
Televicentro (Canal 2) is a nationwide terrestrial television channel from Nicaragua owned by Televicentro de Nicaragua, S.A. The channel was founded in 1965.
Nigeria .Channels TV
stream
Channels TV is an independent News TV channel which produces featured news programs. It was founded in 1992. Its programming is mainly focusing on the Nigerian public. Part of the Channels TV mission, is to be a watch-dog of the government and its policies.
Nigeria .TVC News
>
TVC News is a 24-hour pan-African News Channel offering a fresh perspective on African and world events. Broadcasting from Lagos, Nigeria's commercial capital and with offices and correspondents across Nigeria and Africa, TVC News brings its viewers the latest news 24 hours a day.
Pakistan .Ary News
>
Ary News is a 24/7 news TV channel based in Karachi, the Capital of Pakistan. The channel also provides insights on topics ranging from politics, business and finance, money and stock market to fashion entertainment and weather updates.
Pakistan .Channel 5
stream
Channel 5 or News Five, is a satellite television station from Lahore, Pakistan. It is providing mainly News shows. Channel 5 is a Project of Khabrain Group of Newspaper.
Pakistan .Dawn News
stream
Dawn News is a 24/7 Urdu news channel. The channel is based in Karachi and is a subsidiary of Pakistan Herald Publications Limited (PHPL), Pakistan's largest English-language media group.
Pakistan .Dunya TV
>
Dunya News is news and current affairs television channel from Pakistan. Its head office is situated at Lahore, Pakistan. Since its launch in 2008, the channel have been giving strong competition to the other news channels in the country.
Pakistan .Geo News
>
Geo News is a Karachi-based news channel, owned and operated by Jang Group. The channel started its broadcasting in November 2005.
Pakistan NEW!:
.
Minhaj TV
stream
Minhaj TV is a satellite television station from Lahore, Pakistan. The channel provides news and Islamic Religious shows as a service of Minhaj-ul-Quran International.
Pakistan .Royal News
stream
Royal News is a 24/7 News TV channel based in Lahore, Capital of the Pakistani province of Punjab. Tje channel provides National and International News, Business News and sports News.
Pakistan .Samaa TV
>
Samaa TV privatly owned satellite News and current affairs TV channel. The channel provides news bulletins, political talk shows and a wide range of programs including sports, social issues and infotainment.
Pakistan .VSH News
stream
VHS News is a Balochi TV channel owned by the Visionary Balochistan Media Corporation. VSH News Television Channel Broadcasts a wide range of programs that mainly focuses on news, views, information and current affair programs, with a commitment to be factual and unbiased.
Pakistan .WAQT News
stream
WAQT News is a News TV channel based in Lahore. It was launched in 2007. WAQT News is member of the Nawa-i-Waqt group (media group founded by Hameed Nizami).
Palestinia NEW!:
.
Palestine Today TV
>
Palestine Today TV is a news satellite TV channel. The TV channel was founded in 2010 and its headquerters is based in Beirut - Lebanon. The news programming is focusing on the Middle East.
Palestinia NEW!:
.
PBC TV
stream
PBC is the official TV channel of the General Authority for Palestinian radio and television. The main goal of PBC is to communicate with their audience and taking their views and give the opportunity for the public to participate actively and news programs provided by the Palestine TV.
Panama .TVN
>
TVN is a television network headquartered in Panama City, Panama. The programming of TVN consists of local news, telenovelas, and (Panamanian) reality shows.
Philippines .DZRH News
>
DZRH News is an independent News TV channel, based in Pasay City , Manilla. It offers news, sometimes from within their Radio Studio. Media Player is required to wartch DZRH.
Qatar .Al Jazeera (Arabic)
stream
Al Jazeera (The Island) is a Qatari broadcaster owned by the Al Jazeera Media Network. It is headquartered in Doha, Qatar. Al jazeera is an Arabic news and current affairs satellite TV channel.
Qatar .Al Jazeera (english)
>
Al Jazeera ia a 24-hour English-language channel and broadcasts news features and analysis, documentaries, live debates, current affairs, business and technology.
Qatar .Al Jazeera Mubasher
>
Al Jazeera Mubasher is a Satellite television channel in Arabic offering international news and Internet TV. The channel is owned by the Al Jazeera Media Network. It started broadcasting in 2005. The TV channel broadcasts conferences and other events live without editing or commentary, using subtitles when translation is needed.
Romania .Antena 3
>
Antena 3 is a TV channel that focuses on news and current events. It was launched in May 2005 and is part of the Intact group. It is headquartered in Bucharest.
Romania .B1 TV
>
B1 TV's main purpose is to inform its viewers about the overall context of the Romanian society. B1 TV also covers the most important events that are happening every day in the world.
Romania .Realitatea
>
Realitatea TV (meaning The Reality TV) is a Romanian news television network. Its headquarters is located in Bucharest. The station's programming lineup consists of newscasts, talk shows, debates and analysis, science and IT, TV magazines, and informative programs.
Romania .TeleM
>
Tele M, the first privatly owned television station in Iasi, was established in 1991. Tele M states that their programs are imposed by objectivity and concern for community issues. The channel offers reports, surveys, news bulletins, educational programs, entertainment and culture.
Russian fed. NEW!:
.
Life News
>
Life News is a 24/7 breaking News TV station based in Moscow. It was launched on august 15, 2013. The TV channel offers the most exclusive and operational news in quality packaging. Programming offers only relevant and breaking news, professional reports and famous guests.
Russian fed. .RBC TV
stream
RBC TV is the first 24-hour business news television channel in Russia. It is owned and operated by the RBC Information Systems. The channel was launched in September 2003 in partnership with the CNBC and CNN television channels.
Russian fed. .RT
stream
News TV. RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Russia. RT was the first all-digital Russian TV network. RT offers unique insight into many aspects of Russian history, culture and opinion. RT's special projects are specifically tailored to bring a Russian perspective to an international audience.
Russian fed. .RT America
stream
RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Washington, D.C. RT America focuses on covering the News from an international and Russian perspective. It was founded in 2005. RT offers unique insight into many aspects of Russian history, culture and opinion. RT's special projects are specifically tailored to bring a Russian perspective to an international audience.
Russian fed. .RT Arabic
stream
RT Arabic is a global multilingual television news network based in Russia. The channel began broadcasting in 2007. The programming includes news, politics, economics, cultural, sports and tours in the press. RT Arabic is targeting on the global Arabic people. RT offers unique insight into many aspects of Russian history, culture and opinion. RT's special projects are specifically tailored to bring a Russian perspective to an international audience.
Russian fed. .RTR Planeta
>
RTR-Planeta is the international service of VGTRK, a state-owned broadcaster in Russia. Its headquarters is based in Moscow.
Russian fed. .Russia 24
>
Rissia 24 is formerly known as Vesti. The news channel which covers national and international news, is owned and operated by VGTRK, the All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company.
Saudi Arabia .Alhurra
>
Alhurra (Arabic for The Free One) is a news TV channel and is operated by the non-profit corporation "The Middle East Broadcasting Networks, Inc." (MBN). MBN is financed by the U.S. Government through a grant from the Broadcasting Board of Governors (BBG), an independent federal agency.
Saudi Arabia .Ekhbariya TV
stream
Al Ekhbariya is a government (Ministry of Culture and Information) operated Arabic satellite TV channel. The channel provides news and current affairs and is based Riyadh, the Capital of Saudi Arabia..
Saudi Arabia .Saudi 2 - KSA2
stream
Saudi TV Channel 2 (KSA 2) is a political, economical and family TV channel. The channel is controlled by the Ministry of Culture and Information and is based in Riyadh.
Singapore .CNA International
>
CNA or Channel NewsAsia International is an English language Asia-Pacific news network, based in Singapore and owned by MediaCorp. CNA brings the best of their breaking news and exclusive stories.
Spain .Antena 3 Noticias 24
>
A3 Noticias 24 is a 24 hours news channel of Antena 3. It is a news channel bringing socio-political developments (polical events, weather, events and shows) national and international.
Spain .Canal 24H
>
Canal 24H or 24 Horas is a 24-Hour News channel. The channel is based in Madrid and was founded in 1997.
Spain .Canal 3/24
>
3/24 is a 24 hour news channel operated by Televisió de Catalunya (TVC) in Catalonia, Spain. It was began broadcasting in 2003. 3/24 also shares programs with sister channel TV3. It broadcasts TV3 daily news programs, Telenotícies, and morning program.
Spain .Euronews (Espana)
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Spain .La 1
>
La 1, previously known as TVE1 was the first TV station in Spain. It was founded in 1956 and it's based in the Capital of Spain, Madrid. Its programming is aimed to a wide range of audiences and includes news (Telediario, Informe Semanal), documentaries, debate programmes and entertainment shows.
Spain .La Sexta
>
La Sexta is a privately held nationwide tv station. It offers a mix of general programming combined with humor and entertainment.
Spain .RT Noticias
stream
RT Noticia offers spanish spoken news TV. In 2009 RT started broadcasting in Spanish. RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Russia. RT is the first all-digital Russian TV network. RT offers unique insight into many aspects of Russian history, culture and opinion. RT's special projects are specifically tailored to bring a Russian perspective to an international audience.
Spain NEW!:
.
RTVCM
>
RTVCM is a local TV channel serving the region of Castilla-La Mancha, which is one of the largest regions in Spain. Its broadcast covers a population of Nearly two million people. RTVCM is a publicly owned corporation belonging to the Public Authority for Radio and Television of Castilla - La Mancha.
Sri Lanka .ITN
>
ITN or the Independent Television Network is a Sri Lankan state governed television and radio broadcaster located in Wickramasinhapura, Battaramulla, Sri Lanka. It was founded in 1979. It offers a variety of different programmes in Sinhala, Tamil and English languages.
Syria .Algad TV
stream
Algad TV is a television news channel associated with the Syrian opposition. The channel broadcasts both online and on the Nilesat satellite network. The channel was launched in Paris in 2011.
Syria .RTV S News
stream
RTV Sat is owned and controlled by the Syrian Arab Television and Radio Broadcasting Commission (SATRBC) which connected to the Ministry of Information. It is a 24/7 news channel.
Syria .RTV Sat
>
RTV Sat is owned and controlled by the Syrian Arab Television and Radio Broadcasting Commission (SATRBC) which connected to the Ministry of Information. It offers news and informative programs.
Taiwan NEW!:
.
FTV Formosa TV
stream
Formosa TV is a television station based in Taipei, Taiwan. It started broadcasting in 1997. The TV station is owned and operated by the Democratic Progressive Party. Many of its programs use Taiwanese Hokkien.
Taiwan .UDN TV
stream
UDN TV (United Daily News) is a News channel, based in New Taipei City in the Xizhi District. It began broadcasting in 2013. UDN began in 1951 as a Newspaper but evolved to a large media company. The headquerter is located in Taipei City.
Thailand .ASTV News1
>
ASTV (Asia Satellite TV is a free-to-air satellite TV network. The TV channel is based in Bangkok. The channel mainly provides news shows. It is operated by Manager Media Group (Phuchatkan Rai Wan), the major news source in Thailand.
Thailand .DNN
>
DNN (Asia News Upate) is a News TV channel under the administration of Zenith Company Network. It headquarters is located in Bangkok.
Thailand .MCOTNews 24
>
News TV channel.
Thailand .Nation Channel
>
Nation Channel (owned by the Nation Multimedia Group) is a National News TV Station, that broadcasts 24 hours a day. It is located in Bangkok. It covers political, economic, social and cultural news.
Thailand .TNN TV
>
TNN TV or Thain News Network is a 24/7 national news TV channel. It claims to catch up real quick6 and to be accurate and unbiased.
Thailand .TV 5
>
Royal Thai Army Radio and Television or TV 5 is a terrestrial free-to-air-television channel located in Bangkok, Thailand. It broadcasts local dramas and entertainment..
Trinidad&Tob. .CTNT World
>
CTNT World is a government operated (The Caribbean New Media Group) News TV channel. It was founded in 2005 and provides mainly news and live coverage of events.
Turkey .CNN Turk
>
CNN Trk is the Turkish version of the popular cable news channel CNN. CNN Trk is a nationwide channel and is broadcasting since, 1999. It has its headquarters in Istanbul.
Turkey .Euronews Turkey
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Turkey .Haber Turk
>
Haber Turk is a Turkish news channel owned by the Ciner Media Group. It was Established in 1999. The channel has headquarters in Taksim, Beyoglu, and Istanbul.
Turkey .Kanal 7
>
Kanal 7 is a TV broadcaster located in Ankara. It transmits 5 different TV channels. Kanal 7 HQ, Kanal 7 TV, Kanal 7, Avrupa, Ulke TV HQ and Ulke TV.
Turkey .NTV
>
NTV is a nationwide commercial television news channel. NTV was founded in 1996. NTV primarily broadcasts national and global news as well as quality documentaries and programs on the economy, culture and the arts, lifestyles and sports. Press Canli Yayin on the top of their site in order to watch this channel.
Turkey .Samanyolu Haber TV
>
Samanyolu TV is an international News TV station, with its headquarters in Istanbul. The channel was launched in 1993.
Turkey .Sky Turk 360
>
Sky Turk 360 is a privat News TV station based in Istanbul. The channel provides around the clock World News, Economical News, Political News and Sports.
Turkey .TGRT Haber
>
TGRT Haber is a Turkish news TV channel which was established in 2004. Its headquarters is based in Istanbul. TRT Haber offers a variety of news related programs including world news and Turkish news.
Turkey .TRT 1
>
TRT 1, the first television channel is owned by the Turkish Radio and Television Corporation. Its mission is to inform, educate and entertain. TRT 1 broadcasts in a large spectrum of programs ranging from news, music, entertainment, drama, sports to education and arts along with commercial breaks.
Turkey .TRT Haber
>
TRT Haber (News) is owned by the Turkish Radio and Television Corporation. The channel focuses mainly on news related programming and on culture and arts programming.
Turkey .TV 360
>
TV 360 is a privatly owned TV channel located in Topkapi, Istanbul. Its focus is mainly on news and politics related programs.
Ukraine .24 TV
stream
24 TV is the first 24/7 News TV channel from the Ukraine. The channel was founded in 2006. It claims to present an objective and unbiased presentation of news, interesting and useful information for the viewer of the day. 24 TV delivers
Ukraine .Espreso TV
stream
Espreso TV is a privatly owned TV channel from Kiev, Ukraine. It was founded in 2013. It mainly broadcasts the most current and most relevant news to people in Ukraine, to Ukrainians living abroad, and to all others interested in what is happening in Ukraine. Espreso TV aims to unite those who care about democratization of Ukraine and is dedicated to accurate and objective reporting of political, social, and cultural life in Ukraine.
Ukraine .Hromadske TV
stream
Hromadske.tv is a civil initiative, a joint project of Ukrainian journalists to create a social media media task. It provides objective and unbiased information about important social and political, economic, cultural and the social processes.
Ukraine .Spilno TV
stream
Spilno TV is a non-profit, multi-media platform where citizens with active position can combine their efforts for constructive transformation of Ukraine. Spilno is created by professional media workers and volunteers on a voluntary basis.
Ukraine NEW!:
.
Ukraine Media Center
stream
Ukrainian Crisis Media Center is a TV channel based in Kyiv, launched to provide the international community with objective information about events in Ukraine and threats to national security, particularly in the military, political, economic, energy and humanitarian spheres. During this crisis period, the Center on a 24/7 basis will provide support to all the media who cover events in Ukraine.
Ukraine NEW!:
.
UT Ukraine Today
>
Ukraine Today is Ukraine's first international TV news network offering independent news, views and insights focusing on Ukraine. The channel's primary focus is on Ukrainian current affairs, with additional editorial focuses including EU expansion and integration, Russian relations with Europe and America, the defence of European values in both Ukraine and within the EU itself, and the challenges of nation-building in the 21st century. The channel was launched on 24 August 2014.
Un. Arab Em. .Euronews (Arabic)
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Un. Kingdom .ANN Arab News Network
>
Arab News Network (ANN) is a Arab news channel broadcast based in London. ANN is owned by Rifaat al-Assad, the former vice president of Syria.
Un. Kingdom .Euronews
>
Euronews is a European, multilingual news television channel, headquartered in Lyon-Ecully, France. Created in 1993, it claims to be covering world news from a Pan-European perspective.
Un. Kingdom .Sky News
stream
Sky News is a large News Network based in London (UK). The News channel was launched in 1989. Sky News provides breaking News, video headlines, analysis and News stories from business, politics and entertainment.
Un. Kingdom .Sky News Arabia
>
Sky News Arabia (founded in 2012) is an Arabic News and current affair TV channel. Its headquarters is based in Abu Dhabi. The News channel provides independent News coverage.
USA .CBN News
stream
The CBN (Christian Broadcasting Network) News Channel brings you the latest national and international news 24 hours a day from a team of journalists dedicated to timely, indepth, truthful reporting and analysis.
USA NEW!:
.
CBS News
>
CBS News or CBSN is a 24/7 news TV channel part of the CBS network. The channel is launched on Nov 4th, 2014. The CBS network was founded in 1927. The headquarters is nased in Manhatten, New York. The channel is the first US news channel going exclusively online.
USA .NASA TV
stream
NASA TV is the television service of the United States government agency NASA. NASA TV provides 24-hour broadcasting of live and recorded events and documentaries aimed toward the general public.
USA (AL-CA) .Fox 11 LA 1
stream
FOX 11 or KTTV, channel 11, is an owned-and-operated television station of the Fox Broadcasting Company and located in Los Angeles. It started in 1949. When they are not in a live newscast, you will see replays of earlier broadcasts.
USA (AL-CA) .Fox 6 Birmingham
>
Fox 6 or WBRC, is a Fox-affiliated television station serving Tuscaloosa, Anniston and in Birmingham, Alabama. The station is owned by Raycom Media. It airs short news events.
USA (AL-CA) .KTVU
>
KTVU, channel 2, is a television station licensed to Oakland, California, USA, serving as the Fox affiliate for the San Francisco Bay Area.
USA (CO-HI) .Fox 13 Tampa Bay
stream
WTVT, is a Fox owned-and-operated television station located in Tampa, Florida and also serving the nearby city of St. Petersburg. If you see a radarimage, the channel probably is in commercials. If it says -stream unavailable,- there is probably no newscast.
USA (CO-HI) .Fox 31 Denver
stream
KDVR is a Fox-affiliated television station located in Denver, Colorado, United States. When no news is being broadcast live, you'll see a replay of recent newscasts.
USA (CO-HI) .Fox 5 Washington
stream
Fox 5 or WTTG is an owned and operated by Fox. The television station is located in the U.S. capital of Washington, D.C.. It aired first in 1947. It offers news and informative programming.
USA (CO-HI) .Fox Orlando
stream
Fox Orlando (WOFL), is a Fox-affiliated television station located in Orlando, Florida, United States. It first aired in 1974. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (CO-HI) .WJLA Washington
stream
WJLA-TV, is an ABC-affiliated television channel. It is based in Washington, District of Columbia. It first aired in 1947. On the Internet te channel offers News , weather and traffic updates
USA (CO-HI) .WSVN Miami
>
WSVN, is a Fox-affiliated television station located in Miami, Florida, United States. It was founded in 1956. WSVN maintains studio facilities located in North Bay Village. It airs mainly short news broadcasts. At some times broadcasts
USA (ID-MA) .Fox 25 Boston
stream
Fox 25 Boston (WFXT), is a Fox-affiliated television station located in Boston, Massachusetts, United States (it serves also the Akron area). It first aired in 1977. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (ID-MA) .Fox 59 Indianapolis
stream
Fox 59 (WXIN), is a Fox-affiliated television station located in Indianapolis, Indiana, United States. It first aired in 1983. It shows mainly News and Weather updates.
USA (ID-MA) .Fox Chicago
stream
Fox Chicago or WFLD is a Fox-affiliated television station located in Chicago, Illinois. The channel broadcasts informative programs, press conferences and other breaking news coverage on the Internet.
USA (ID-MA) .WHDH-TV 7 News
>
WHDH (founded in 1948) is an NBC-affiliated television station located in Boston, Massachusetts, United States. The station is owned by Sunbeam Television. At certain times it offers live news updates.
USA (MI-NY) .Fox 2 Detroit
stream
Fox 2 or (WJBK), is a Fox owned-and-operated television station located in Detroit, Michigan. It first aired in 1948! It is mainly broadcasting short news flashes interrupted by brakes on the internet.
USA (MI-NY) .Fox 2 St. Louis
stream
TVI is a Fox-affiliated television station located in St. Louis, Missouri, United States. It first aired in 1953. KTVI's transmitter is located in the unincorporated community of Sappington.
USA (MI-NY) .Fox 4 Kansas City
stream
Fox 4 or KSAS-TV is the Fox-affiliated television station for Wichita, Kansas. It was first on air in 1985. It offers live news broadcasts.
USA (MI-NY) .Fox 5 Las Vegas
stream
Fox 5 Las Vegas (KVVU), is a Fox-affiliated television station located in Las Vegas, Nevada, United States. It first aired in 1967. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (MI-NY) .Fox 5 New York
stream
Fox 5 or WNYW is a Fox affiliated Television channel based in New York. The channel first aired in 1944. On the Internet Fox 5 mainly offers News flashes, weather and traffic updates.
USA (MI-NY) .Fox 9 Twin Cities
stream
Fox 9 Twin Cities (KMSP), is a Fox-affiliated television station located in Fox 29 Twin Cities, Minnesota, United States. It first aired in 1955. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (NC-TN) .Fox 12 Portland
stream
KPTV (Fox 12) is a Fox-affiliated television station located in Portland, Oregon. The studios are located on Sunset Highway in Beaverton, while its transmitter is located in the Sylvan-Highlands section of Portland. KPTV 12 offers live online newstcast.
USA (NC-TN) .Fox 13 Memphis
stream
Fox 13, WHBQ-TV channel 13, is an owned-and-operated television station of the Fox Broadcasting Company, located in Memphis, Tennessee, USA. It maintains studios and offices near the campus of the University of Memphis; the station's transmitter is located in eastern Memphis.
USA (NC-TN) .Fox 19 Cincinnati
>
WXIX-TV, (UHF digital channel 29), is a Fox-affiliated television station serving Cincinnati, Ohio, United States. Fox 19 broadcasts live news programs on their website.
USA (NC-TN) .Fox 29 Philadelphia
stream
Fox 29 Philadelphia (WTXF), is a Fox-affiliated television station located in Fox 29 Philadelphia, Pennsylvania, United States. It first aired in 1965. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (NC-TN) .Fox 8 Cleveland
stream
Fox 8 Cleveland (WJW), is a Fox-affiliated television station located in Cleveland, Texas, United States (it serves also the Akron area). It first aired in 1949. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (NC-TN) .WREG Memphis
stream
WREG-TV (UHF digital channel 28), is a CBS-affiliated television station located in Memphis, Tennessee, United States. It started broadcasting in 1956. WREG maintains studios located near the Mississippi River at Channel 3 Drive and West Virginia Avenue (off of Interstate 55) on the west side of Memphis, and its transmitter is located between I-40 and Whitten Road.
USA (TX-WY) .Fox 13 Salt Lake City
stream
Fox 13 (KSTU), is a Fox-affiliated television station located in Salt Lake City, Utah, United States. KSTU first aired in 1978. Live news broadcasts are displayed. When no news is being broadcast live, you'll see a replay of recent newscasts.
USA (TX-WY) .Fox 26 Houston
stream
KRIV or Fox 26, is a Fox owned-and-operated television station located in Houston, Texas, United States. It began broadcasting in 1971. They offer live newscasts, trafficcams and weather doppler radar images.
USA (TX-WY) .Fox 6 Milwaukee
stream
Fox 6 (WITI) is a Fox-affiliated television station located in Milwaukee, Wisconsin, United States. WITI (founded in 1956) maintains studio facilities located at the intersection of Green Bay Road and Brown Deer Road in Brown Deer and its transmitter is located on East Capitol Drive.
USA (TX-WY) .Fox 7 Austin
stream
Fox 7 Austin (KTBC), is a Fox-affiliated television station located in Austin, Texas, United States. It first aired in 1952. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
USA (TX-WY) .Fox Dallas
stream
Fox Dallas (KDFW), is a Fox-affiliated television station located in Dallas, Texas, United States. It first aired in 1949. It shows mainly News and Weather updates on the Internet.
Venezuela .Telesur TV
>
Telesur TV is a pan-Latin American terrestrial and satellite television network. Telesur TV was launched with the objective of providing information to promote the integration of Latin America. Its headquarters are in Caracas. It offers
Yemen .Suhail TV
stream
Suhail TV is a satellite television channel owned and operated by Yemeni Congregation for Reform (Al-Islah), an opposition party in Yemen.


sponsored links:

About wwiTV - Add TV channel - Twitter - Google Plus - Facebook - Privacy Policy - Cookies - DMCA / Copyright Policy
 
Copyright © 1998-2014 World Wide Internet TV